Momentální informace jsou takové, že ještě k nějakým změnám může docházet. Jedna věc je, že CK dostávají od letecké společnosti informace o zrušených/změněných letech, druhá věc je ta, že v CK tyto informace musí být zpracovány a vytvořeny varianty, které se klientům budou nabízet. Může totiž docházet k různým možnostem řešení situací, od změny odletového místa, přes změnu odletového dne, až po nutné zkrácení resp. prodloužení pobytu z důvodu rušení některých odletových dní. V pozadí to pro CK znamená poměrně složitý proces, který je nutný ladit také v souvislosti s ubytováním. Pokud by se totiž posunul odletový den např. z pondělí na čtvrtek, nemusí to znamenat, že v posunutém termínu bude automaticky dostupné ubytování v zarezervovaném hotelu. Stejně tak v případě prodloužení termínů. Každá taková změna znamená v pozadí CK situaci, do které je komunikačně zapojeno hned několik oddělení.
(před 6 lety)
Letecká