U Čedoku jsem si letos koupil zájezd na Maltu. Dne 10.6. jsem odletěl z letiště v Katovicích. Tam nás měl očekávat řidič, který nás měl odvézt na hotel. Přestože jsem od něj odbdržel sms, že přijede, na letišti nebyl, neozval se mi a nezvedal mi telefon, když jsem se s ním po hodině čekání pokoušel spojit. Následně jsem opakovaně kontaktoval linku Čedoku. Paní Kafová (virtuální delegátka Čedoku) mi poté oznámila, že řidič na mě čekal, ale už odjel a nebude se kvůli mně vracet a že se mám do hotelu dopravit taxíkem. Neakceptovala mou připomínku, že kdyby řidič na letišti byl, určitě bych ho našel, protože jsem opakovaně procházel příletovou halu i venkovní prostory. Asi se domnívala, že jsem ho nechal úmyslně odjet. Logiku této úvahy postrádám.
V hotelu jsem byl následně ubytován v pokoji, který, jak jsem ráno zjistil, měl balkon otočený na staveniště, kde od cca 7:00 do 16:00 pracovala těžká technika. Když jsem se pokoušel na recepci hotelu pokoj vyměnit, bylo mi oznámeno, že má cestovní agentura (Čedok) pokoj objednala s vědomím, že je situovaný na stavbu, a proto mi ho nemůže vyměnit. Následně jsem problém řešil telefonicky opět s paní Kafkovou, kterou jsem upozornil, že pokoj nad staveništěm ve smlouvě nemám a zaslal jsem ji video situace pod mým balkonem. Ta mi následně sdělila, že výměnu pokoje není schopna zajistit a vše předává „do kanceláře“. Včetně videa. Pokoj mi byl nakonec vyměněn po 3 nocích i dnech strávených „na stavbě“. Na snahu o reklamaci mi odpověděli, že vše bylo z jejich strany v pořádku. Nepřímo mi sdělili, že mi nevěří a že nečtu všeobecné podmínky jejich kanceláře.
Čedok jsem dosud považoval za seriózní cestovní kancelář, letošní zkušenost ale můj pohled mění.
Zajistit letenku, objednat taxi na převoz z letiště i objednat hotel jsem mohl bez pomoci Čedoku. Žádné další služby (delegát na místě, zajištění výletů apod.) Čedok nezajistil. Raději nepřemýšlím, jaký by měla dovolená průběh, kdybych se nebyl schopen domluvit anglicky.
(před 5 měsíci)
Cestovní kanceláře