@Jarmila66 ~ Já bych CK Pantour už nejela nikdy nikam a napíšu Vám proč. V lednu 2016 jsem si zakoupila zájezd do Řecka od 2.7.2016 do 9.7.2016 na ostrov Kréta – Agios Nikolaos do SANTA MARINA HOTELU +++. Záměrně jsem si vybrala místo pobytu již v lednu 2016, neboť můj jediný požadavek byl, abychom měli pokoj v hotelu, kde budeme mít ALL INCLUSIVE. Po přečtení některých recenzí na ubytování jsem se raději telefonicky informovala přímo v cestovní kanceláři Pantour, zda-li budu mít pokoj v hlavní budově a ne ve vedlejší části hotelu, který je součástí hotelového komplexu a nachází se přes ulici (informace z recenzí). Pracovnicí jsem byla ujištěna, že pokud mám ve smlouvě napsáno SANTA MARINA HOTEL znamená to hlavní budova, jinak se píše jen SANTA MARINA. Vysvětlení se mi zdálo být logické. Jaké bylo ovšem moje překvapení, když po příjezdu nás chtěli ubytovat ve vedlejším „hotelu“ – což byla ubytovna. Protože jsem se s paní na recepci nemohla domluvit, zavolala jsem delegátce, která nám byla uvedena v propozicích z letiště. Moje překvapení nebralo konce, protože delegátka mi sdělila, že nemá na starosti tento „hotel“, ale zároveň ani neví kdo jej na starosti má. Po ubytování na pokoji ve vedlejší budově, jsem si šla umýt ruce a v „koupelně“ při puštění vody upadl kohoutek a voda začala stříkat na všechny strany, tudíž i na mne. Schůzka s delegátkou se žádná po celou dobu pobytu nekonala, nikdo nepřišel, nikdo se neozval a nikdo nic neřešil. Žádná jiná česká cestovka tam neměla zastoupení. Při reklamaci zájezdu mi bylo sděleno, že jsem měla postupovat dle pokynů, avšak v tomto hotelu nebyl nikdo s kým bych mohla moje závady probrat, vůbec žádné informace v češtině, žádná kniha výletů , žádný delegát vůbec nikdo a dokonce na nás zapomněli i s odjezdem. To byla teda „dovolená“ zkrátka nemohli jsme se dočkat toho až přistaneme na letišti v Praze. Při reklamaci se snažili ze mně udělat debila, který neumí telefonovat.