V profilu máte k dispozici nové funkce (pro přihlášené): Navštívená místa Přidejte si místa, která jste navštívili a na profilu uvidíte krásnou mapu (brzy ji doplním). Nenašli jste lokalitu v seznamu? Stačí kliknout ve formuláři na odkaz "Vyhledejte a vložte novou" a následně ji doplnit. Recenze lokalit Jednoduše přidáte hodnocení lokality, recenzi uvidí ostatní na vašem veřejném profilu. Vypadá to následovně - viz. moje recenze, yvana, Raduzaaa, Fialenka, bohmic, janeta, FrantaYeti. Připravujeme žebříček cestovatelů a výpisy hodnocení podle míst. A k čemu je to vlastně dobré? Jednak budete mít hezký profil 😏 Zároveň za recenzi získáte cestoliňáky v rámci Cestolino klubu🦜 A až se povolí cestování po ČR nebo otevřou hranice, bude se Vám lépe vybírat destinace, kam vyrazit 👍 Tak co přidáte jako první? P.S. Oceníme vaše postřehy a návrhy na vylepšení.
V současné době probíhají s Chorvatskem jednání o možném povolení vstupu Čechům na jejich území. Vydáte se na dovolenou do Chorvatska, když to bude povolené?
Chtěli byste mít na Cestolinu tipy na výlety a zajímavá místa v ČR? Letos to vypadá, že budeme trávit dovolenou a volné chvíle hlavně v ČR. Rádi bychom web rozšířili o věci, které vás zajímají... Co byste tu rádi měli? Co takhle: -tipy na zajímavá (ne)profláklá místa, kam se vydat na výlet -tipy na turistické/cyklo trasy -uvítáme vaše tipy a názory 👍
Z mojí zkušenosti se mohu vyjádřit jen k prodloužení platnosti poukazu u Invia. Řešil jsem to v minulosti a bez problému mi ho o 6 měsíců prodloužili. Ještě jeden tip (nevím jestli vám Invia v tomto případě vyhoví), nechte si částku rozdělit na více poukázek. Můžete je pak použít na více levnějších dovolených, např. ubytování v ČR a podobně...
@anonym ~ Airstop je cestovní agentura, která prodává myslím jen zájezdy od německých cestovek. Takže bude záležet od jaké cestovní kanceláře máte zájezd koupený... Zkuste to zjistit ve smlouvě.
Doporučuji přečíst si právní analýzu na téma "Musí cestovka po zrušení zájezdu vracet účtované storno?", která se týká hlavně pozdějších termínů. Vyplývá mi z toho závěr např. když nyní stornujete květnový zájezd, tak zaplatíte storno poplatek. A bude následovat situace: a) Situace se uklidní a zájezd se bude normálně realizovat, tak jste zaplatili storno poplatek a tím je to vyřešené. b) Situace se neuklidní a zájezd nebude možné realizovat, pak si přečtěte čtvrtý odstavec, kde se píše o bezdůvodném obohacení. Teoreticky by vám CK měla storno vrátit. Zároveň tam je i pátý odstavec, kde se píše o mimořádné situaci... Takže jaká bude nakonec praxe těžko říct.