Příspěvky v diskuzích uživatele Lenči

Kolik vás letos stojí dovolená v řecku?

@Sally ~ Začali jsme dovolenou hledat již jen ve FM v listopadu, navíc je velký výběr. První termíny se dají koupit za super ceny, dostáváme i slevy na pojištění a parkování u letiště, navíc stačí jen minimální záloha. Letos letíme ještě levněji než na Lefkádu. Cenově máme Thassos levnější než Lefkádu za stejný počet dní a navíc máme i polopenzi. Loni byly v nabídce většinou (na Lefkádě)jen snídaně, i když nám to nevadilo. Nebyli jsme naopak omezeni a mohli kdykoli se vrátit zpět na penzion.

Kolik vás letos stojí dovolená v řecku?

@Tom_D ~ Loni jsme byli na Lefkádě od 4.6. na 11 dní a pláže již byly zaplněné. Místo se ale dalo najít, kdo chtěl strávit čas na pláži, ale už ráno. Byli jsme v Agios Nikitas a toto letovisko je opravdu výborné. Byla vedra, ale vítr naopak zmírnil horko a byl příjemný. Na to, že na západním pobřeží Lefkády více fouká a jsou velké vlny, byla voda příjemně teplá na všech plážích. Byli jsme i na ostrově Meganissi a Skorpiosu s možností se vykoupat, takže jsem byla překvapená vzhledem k poloze ostrovů, že na západě Lefkády bylo moře stejně teplé. Jinak také každý rok chceme navštívit jiný ostrov, ale Lefkáda je zatím na první příčce. Doporučuji navštívit i vodopády v Nidri. Cesta nahoru k vodopádům je zážitek, trochu adrenalinový. Byli jsme se na ně podívat zrovna po dešti, takže jsme zažili vodopády v plné kráse. Jak jsem někde četla, v sezónu to jsou prý spíše suchopády. Nevím, ve kterém letovisku budete, v AN jsme šli pěšky na Pefkoulii, Kathismu a Milos - ta je hned v AN za kopcem. Jinak je auto opravdu dobré si půjčit, ta další místa jako Vassiliki, mys Doukato, Porto Katsiki, Panagia Faneromeni a další jsou již dost daleko. Kefalonii snad navštívím příští rok a porovnám s Lefkádou. Budeme vybírat mezi Kefalonií, Kyprem a Santorini.

Thassos, cesta k Giole

@Sally ~ Děkuji, mám již staženo. Tak jen si to pořádně prostudovat a za chvíli letět "na místo činu".

Thassos, cesta k Giole

@Sally ~ Děkuji, budu ráda.
lenkapavlikova1958@seznam.cz

Thassos, cesta k Giole

@Sally ~ Dobrý den, děkuji za fotky a videa z Thassosu. Jsou moc hezké. Můžete mi prosím ještě napsat, která místa a pláže stojí určitě za to uvidět a která další nám doporučíte?

Kolik vás letos stojí dovolená v řecku?

@Tom_D ~ Také máme limit jako Vy. Vzhledem k tomu, že nejsme nejmladší a jazyky neovládáme, jezdíme raději s CK. Syn začal jezdit na dovolenou již jen individuálně, letos v lednu byl s přítelkyní na Mauritiu, předtím na Tenerife. Přítel má však radši určitou jistotu ze strany CK. Je to bez starosti. Indivuální cestování obnáší již více starostí, je to určitě levnější, ale spoléhat musíte již jen na sebe. Pokud bychom byli mladší, určitě bychom to zkusili, ale dovolené v Řecku jsou za ceny dost dostupné, takže my raději s CK. Dcera vyzkouší poprvé bez CK s odletem z Vídně Mykonos, tak uvidíme. Pokud bude mít dobré zkušenosti, plánujeme zatím snad příště v květnu Santorini bez CK.

Thassos - Limenaria - zkušenosti

@Tom_D ~ Určitě se podělíme o zážitky a dojmy. Fakt je, že jak jsme trávili dovolenou zezačátku na ostrovech jako Korfu a Zakynthos, tak jsme si zaplatili jeden loďní výlet a pak jenom prozkoumali letovisko, večer taverny a restaurace a přes den pobývali na pláži. Pak jsme zjistili, že když jsme na ostrově, tak je dobré vidět co nejvíce...ty nej pláže a památky a přírodu, které ostrov nabízí. Až loni jsme si půjčili auto - na Lefkádě - a dovolená nabyla úplně jiný rozměr. Pokud jste jen na jednom místě, kde jste ubytován, tak to není ono. Objeli jsme celý ostrov, bez auta to nejde. Připravíme si dopředu plán na každý den, která místa musíme vidět, některý den lenošíme na pláži a pak zase vyrážíme někam na výlet. Máme rádi dobrodružství, cesty do vnitrozemí, zajímavá nevšední místa, zátoky, mysy apod. A dobré řecké jídlo ovšem.

Řecko Kefalonia, zkušenosti

@Tom_D ~ Ano, časy odletů jsem již viděla na stránkách CK Melissa Travel, která Kefalonii nabízí také. Viz:
www.melissatravel.cz/stahnout…
Tady jsou termíny na 8 dní, z vlastní zkušenosti vím, že je to málo na prozkoumání ostrova, pokud nechcete jen být na pláži. Jak ale píšete, všechno se dá zvládnout, ostrovy v Řecku stojí za to vidět! Dcera zrovna v květnu letí na Mykonos bez CK, již má levně koupené letenky, jen přes airbnb zajistit ubytování. Naše CK tento ostrov moc nenabízí. Letos ke konci roku budeme asi vybírat ve FM Kypr nebo Kefalonii.
Tom_D

Řecko - kontroly na letišti

@Tom_D ~ zdravím všechny. Jelikož znovu čtu tyto komentáře a jsem již po dovolené na Lefkádě, muhu napsat, jak to dopadlo. Odlet byl z Brna, tam všechno ok. Jen jsem si raději vzala jiné tenisky s umělohmotnými kroužky na tkaničky. Nepípala jsem. Potvrzení od lékaře jsem měla, dokonce i fotku rtg snímku. Vše ok, ale to i proto, že mi lékař řekl, že šroub mám z titanu a ten nepípá. V Preveze taky dobrý. Tak uvidíme, co bude na letišti v Kavale. Jizvami si myslím, že těžko dokáži operaci paže, protože jsou tak malé, že by tomu asi těžko věřili. Celkově, když všechno kovové dáte do příruční tašky, nemůžete pípat.....krom toho, co máte v sobě.

Řecko Kefalonia, zkušenosti

@Tom_D ~ Na Kefalonii bychom letěli i z Prahy, i když vyloženě preferujeme Brno a Ostravu. Spíše moc nechceme večerní, noční nebo brzy ráno odlety. Cesta zpátky domů by pro nás byla dlouhá a únavná. Četla jsem někde, že i odlety na Kefalonii nejsou z Prahy v denní dobu, takže tento ostrov zatím vynecháváme. Karpathos taktéž.