@anonym ~ dobrý den, no my to máme úplně stejné, BRENNA se chová velmi nestandardně. Doufáme, že to zruší sami. Invia se chová slušně, oni jsou jen zprostředkovatelé.
No vypadá to, že s CK BRENNA bude mít víc lidí stejnou zkušenost. Snad se to vyřeší samo s tím, že storno přijde z jejich strany. Trochu mně zaráží jejich neseriózní přístup. A už jste platili ty další úhrady? My máme platit do konce března.
@Sovice ~ Dobrý den, máte pravdu 10% je přijatelná výše, věřím, že se cestovky budou chovat slušně a že pochopí, že špatné reference do budoucna jim mohou také uškodit. My nyní také bojujeme o výši storna, tak snad se to podaří.
@DanaDianaNoymi ~ Dobrý den, připojuji se k diskuzi, máme letět do Turecka přelom květen/červen. 60 dnů před odletem máme storno poplatek ve výši 10% a vynaložené náklady min. nám napsali 9tisíc - mně to připadá staršně moc. Do konce března máme uhradit 2.platbu, která by činila těch 9000Kč. Vůbec se mi to nechce hradit. Ráda bych viděla ty skutečné již vynaložené náklady.