Dobrý den, v červnu 2020 jsme si se synem a dvěma přáteli, objednali letenky do Colomba na Srí Lance, leteckou společností Aeroflot, z mezipřistáním v Moskvě, s odletem 18.12.2020 z Prahy a návratem 8.1.2021, u společnosti eSky. Vzhledem k pandemické situaci, Srí Lanka zakázala vstup turistů na své území a Aeroflot lety zrušil. Požádali jsme společnost eSky o vrácení zaplacené částky, jedná se celkově o Kč 94 610,18 , což společnost odmítla a nabízí nám změnu letu či voucher. Toto jejich řešení není pro mě i mé přátele reálné, protože pandemická situace ve světě se nelepší a také vzhledem k mému věku. 14.května 2021 mně bude sedmdesát. Protože jsme lidé opatrní, pojistili jsme si storno cesty u společností eSky uvedenou pojišťovnou Colonnade, v pojistném období 28.5.2020 - 18.12.2020, tedy do dne odletu na Srí Lanku z Prahy, letiště Václava Havla. Prosím o radu, jak mohu postupovat dál, jak získat zpět své našetřené peníze a mám-li nějakou šanci, či mě prostě polská společnost eSky jen obrala.
(před 4 lety)
Letecká