@anonym ~ Ano, potvrzuji stejnou, naprosto otřesnou, zkušenost s CK Brenna. Zájezd na červenec v ceně vyšší než 100 tis. Kč jsme objednali v lednu. Už na začátku karantény jsme se chtěli s CK férově dohodnout na zrušení zájezdu, zaplacenou zálohu 50 tis. Kč ponechat na jejich účtu a vyčerpat ji v sezoně 2021 podle jejich aktuální nabídky. Ale CK mlžila, zatajovala informace, vyzývala k čekání. Také nám vyčíslili nehorázné storno poplatky ve výši asi 40 % celkové ceny pro případ, že bychom chtěli jednostranně odstoupit od smlouvy. Nakonec asi 20 dní před termínem odjezdu poslali potvrzení , že se zájezd uskuteční a vyzvali k okamžitému doplacení celé ceny zájezdu. Dva dny po zaplacení nám poslali sdělení, že je zájezd zrušený. Věc jsem předal právníkovi a po uzavření kauzy už nechci o CK Brenna slyšet.