@anonym ~
Mám také hroznou zkušenost s CK Brenna, chtěli jsme také stornovat v březnu, odlet v červenci, storno poplatek přes pět tisíc + pojištění. Ve smlouvě storno poplatek nejméně 10% a v konečné fázy je poplatek více jak 30%. Zájezd jsme stornovali, komunikace s CK nebyla dobrá, na rozdíl záloha - storno poplatek stále čekáme. Dostali jsme poukaz ve výši 10% storno poplatku, který můžeme uplatnit do 29.5. 2021. Dali tu nám to nejmenší co mohli. Ovšem storno poplatek je opravdu vysoký. Jsme klienty cestovky už několik let, ale už nikdy více. Cestování je stále nejisté, být na dovolené s dezinfekcí a s obavou zda se člověk nenakazí a není dořešená eventuelní péče a návrat domů. Dobře rozhodly velké cestovky, že zrušily prázdninové zájezdy a nechávají lidem možnost se rozhodnout.