Recenze klientů hotelu Le Pacha Resort
Doporučené termíny
55% | Poměr spokojenost / cena | |
54% | Pokoj (vybavení, velikost, umístění) | |
54% | Úklid (pokoje, společné prostory) | |
53% | Služby ubytování (komunikace, řešení stížností...) | |
74% | Lokalita ubytování | |
52% | Vybavení ubytování (posilovna, SPA atd.) |
Recenze
Recenze cestovatelů
NÁDHERNÁ DOVOLENÁ
Hotel umístněn v centru Hurghády v krásné palmové zahradě.Jídlo bylo vyborný akorát se hodně opakovalo-hověz,.kuřecí,a rybí filé.Velký výběr pití jak nealko tak alko všeho druhu.Pivo jenom lahvové ale zato studené přímo z lednice.Pokoje starší ale čisté.Během ubytování jsme neměli vubec žádné střevní problémi a to jsme jedli a pili uplně všechno.Pláž čistá deně uklizená,moře překrásné pruzračné plné rybyček a rejnoku.Výborné na šnorchlování.Hned v okolí hotelu spoustu obchodu.
Termín dovolené: říjen 2018
- 80% Spokojenost / cena
- 60% Pokoj
- 80% Úklid
- 80% Služby
- 90% Lokalita
- 80% Vybavení
- 80% Vynikající
- rodiny s dětmi
- páry
- přátele
- jednotlivce
- seniory
- vyznavače klidu
- milovníky nočního života
- osoby se sníženou schopností pohybu
- pracovní cesty
Le Pacha
Poloha hotelu v centru Hurghady. V okolí mnoho obchůdků.
Starší vybavení pokojů.Dva bazény stále se zakalenou vodou. Pláž pěkná.U bazénů i na pláži dostatečné množství slunečníků.Strava je hodně slabé místo hotelu. Jedná se spíše o plnou penzi než o inclusive.Pouze snídaně, oběd a večeře v určeném čase. Během dne, kromě pití, nic. Málo masa /suché kuře, guláš, dušená ryba/.Z ovoce pouze datle, občas banány, občas vysušené pomeranče, tvrdá jablka a hrušky, hroznové víno. Meloun ani náhodou,zmrzlina ani náhodou, hranolky ani náhodou. Pouze na žádost udělali porci hranolků pro dítě.
Čeští hosté, se kterým jsme se bavili, chodili na jídlo do restaurací mimo hotel.
V Egyptě jsem byla již vícekrát. Tento hotel byl zatím nejhorší - příště raději jiný hotel.
Termín dovolené s dětmi: červenec 2018
- 60% Spokojenost / cena
- 60% Pokoj
- 60% Úklid
- 60% Služby
- 70% Lokalita
- 50% Vybavení
- 20% Podprůměrná
- rodiny s dětmi
Rok od roku horší...
V tomto hotelu jsme byli několikrát cca 9x a je rok od roku horší.Dřív jsme na něho nedali dopustit,letos už po podzimu a jaře přetekl pohár a měníme za jiný.Personál recepce tragicky neochotný,už dva roky po sobě nový zvyk že si už přímo řeknou o uplatek za ubytování a dali nás do nejhorších pokojů nad kuchyní nebo prádelnou aby nás za další úplatek druhý den přestěhovali.Říkám záměrně úplatek,protože dvakrát deset dolarú za každý pokoj co si natvrdo řekli už není bakšiš.Vůbec jákoliv domluva s předůležitými recepčními kde levá ruka neví co dělá pravá je tragedie.Absolutně si neváží stálých hostů spíše naopak.Na jiném hotelu jsme při tuším třetí návštěvě dostali náramek v jiné barvě jako věrní hosté.Ne že by to neslo nějaké výrazné výhody,ale potěšilo to.Zde to je každému jedno.Jinak jak zde všichni píší,hotel starý,ale v centru kdo to vyhledává jako my,jídlo denně skoro stejné,ale dá se to nám nevadilo.Jídelna přístupná pouze po spoustě schodech,takže docela nevhodné pro hosty s omezenou hybností,moře Rudé :-D ale plné odpadků,za to jedinné snad nemůže hotel,ale parkoviště lodí v zátoce ve které se koupete a do které z těch lodí vyhazují zbytky jídla,o kouři z dieslových motorů nemluvě,naštěstí se přez den rozjedou a vracejí kolem páté.Další nešvar co se docela rozmohl je zalévání celého hotelu včetně chodníků vodou z čističky která se nestačí při tom provozu zcela vyčistit takže slušně zapáchá a udržuje při životě hejna komárů a much.Chápu že zeleň je třeba zalévat a voda je zde drahá,ale vypouštět to celé dny mezi ležícími lidmi je humáč.Klidne vám s tím na pláži postříkají věci a o tom že v tom děnně šlapete v kalužích na chodnících škoda psát.Stačilo by to dělat až když hosté z pláže odejdou,nebo večer... Celkově se hotel velmi zhoršil a nedoporučuji...
Termín dovolené s partnerem: duben 2018
- 30% Spokojenost / cena
- 40% Pokoj
- 30% Úklid
- 10% Služby
- 70% Lokalita
- 40% Vybavení
- 50% Dobrá
- milovníky nočního života
- pracovní cesty
zaplatíte si vifi na pokoji a jde dohromady tak 1h za 24h.
Jinak co se týká all inclusiv - dostatek pití ale jen 3xdenne jídlo a žádné svačinky nebyly .Jinak personál úžasný a místo nádherné doporučuji
Typ cesty: dovolená s dětmi
- 60% Spokojenost / cena
- 100% Pokoj
- 100% Úklid
- 80% Služby
- 40% Lokalita
- 100% Vybavení
- 60% Velmi dobrá
- rodiny s dětmi
Le Pacha
Dobrý den ,když jsem koukala na recenze ,které byly uděleni v roce 2015 ,tak mi připadá že jsem navštívila asi jiný hotel .Bohužel byl to ten samý jen služby dost špatné.Opravdu nechápu jídlo i ubytování dost v zuboženém stavu.Moře bylo fajn ale to bylo to jediné.Divím se že jsme něco nechytly.
Termín dovolené s partnerem: září 2016
- 20% Spokojenost / cena
- 10% Pokoj
- 20% Úklid
- 20% Služby
- 90% Lokalita
- 10% Vybavení
- 10% Špatná
hrůza
Vůbec tento hotel nedoporučuji.Vše špinavé,netekla voda v koupelně i na toaletě , výhled do zdi .Jídlo katastrofa.
Termín dovolené s přáteli: září 2016
- 10% Spokojenost / cena
- 10% Pokoj
- 10% Úklid
- 10% Služby
- 50% Lokalita
- 20% Vybavení
- 10% Špatná
Le Pacha
Celkový dojem z dovolené v hotelu Le Pacha je tem, že všem, kdo by chtěli nebo by jen uvažovali strávit dovolenou v tom to hotelu, tak jen na vlastní nebezpečí a nebo ten, kdo by chtěl vyhodit těžce vydělané peníze z okna.
Nabídky cestovních kanceláří o kvalitě tohoto hotelu uvádějí nesprávné informace a navíc je zkreslují.
1.V tomto hotelu byly okradeny dvě České ženy cca o 600 Egyptských liber. Je nutné si dávat pozor na své věci.
2. Karty na plážové osušky osobně předejte recepčnímu a osobně si ověřte, že je řádným způsobem přijal a odepsal. Byl jsem svědkem, jak nejmenovanou Českou turistku šikanovali za to, že tuto kartu neodevzdala na recepci, ale nechali na pokoji. Samozřejmě na pokoji nebyla, neboť tuto kartu již mezitím schovali a požadovali po této nebohé turistce poplatek 10 Euro.
3. Dejte si pozor na pokojový bar !!! Budou po Vás nutit zaplatit když jste nic nevypili!!!!
DOPORUČENÍ Z VLASTNÍ ZKUŠENOSTI - KDO MÁ TROCHU ROZUMU A CHE NAVŠTÍVIT EGYT TAK V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ DO TOHOTO HOTELU,PROTOŽE Z VÁS OKRADOU A UDĚLAJÍ DOJNOU KRÁVU!!!!!!!!!!!
Ubytování v hotelovém pokoji vůbec neodpovídá deklarovanému ohodnocení hotelu Le Pacha čtyřmi hvězdami v nabídce cestovních kanceláří. Ubytování odpovídá maximálně dvěma hvězdám a to je nezbytné přimhouřit obě oči.
1.Vybavení pokoje je zastaralé
2. Postel na které se nedalo spát, přežít však ano.
3. Koupelna je vyspárovaná nějakým amatérem a málo udržovaná
4. V sousedství hotelu cca 20m je umístěná čistička odpadních vod s dmychadlem. to permanentně během pobytu vytvářelo silný hluk o nízkých frekvencích, což narušovalo pohodu pobytu a zejména spánkovou pohodu.
5. Úklid pokoje nebyl prováděn hotelem do doby, než byl požádán hotelový personál, aby úklid prováděl. Úklid byl prováděn tak, že vlastně nebylo uklizeno. Pouze ustlaná postel, ledabyle vytřeno, občas umyto i WC. Všude prach, písek atd. Důležité je, že chtěli stále bakšiš.
5. v prostorách v komplexu hotelu byly občas na zemi odpadky
6. V komplexu hotelu byly chovány kočky, jejichž exkremety občas silně zapáchaly, když jste se šli stravovat nebo jen tak procházet.
Stravování v hotelovém komplexu vůbec neodpovídá deklarovanému ohodnocení hotelu Le Pacha čtyřmi hvězdami v nabídce cestovních kanceláří. Stravování odpovídá maximálně třem hvězdám a to je nezbytné přimhouřit obě oči.
1. Rozmanitost stravy se stále opakovala, tzn. stále jedno a to samé
2. Malý výběr ovoce, pouze fíky, hrušky,pomeranč, občas banán
3. Kuchařský personál a číšníci se snažili vše udržet v čistotě.
4. Nicméně je třeba říci, že každý si mohl vybrat.
5. Na této stravě se dalo přežít
Služby hotelu lze hodnotit pouze třemi hvězdami a ne čtyřmi jak uvádí nabídka cestovních kanceláří a to s přimhouřenýma očima.
Personál byl vcelku usměvavý, sem tam ochotný( hlavně za bakšiš), ale hlavně unavený.
1. Při odjezdu - místní pikolík mi chtěl zabalit kufry a přitom na mě za to vyžadoval 8 USD. Zeptal jsem se ho jestli se nezbláznil, že za 8USD si mohu koupit celou roli.Ten samý pikolik rozbil české turistce a ještě před ní její kufr. Řekl jen "sorry" pokrčil rameny a odešel a zanechal všechny v údivu nad jeho jednáním.
2. Dejte si pozor na pokojový bar (ledničku). S přítelkyní jsme vypili dvě láhve vody z tohoto minibaru s vědomím tohoto, že máme každý den k dispozici láhev pitné vody na osobu, jak nám při příjezdu sdělil agent cestovní kanceláře Blue Style. Samozřejmě, že hotel nám nikdy tyto láhve nevydal, a to ani když jsme jeli na celodenní výlet do Luxoru. Dostali jsme svačinu, která nebyla poživatelná, a vyhodili jsme ji za rohem do popelnice a k pití jsme dostali každý dvě pitíčka. Takže nakonec chtěli zaplatit tyto vody z minibaru. Šlo pouze o princip z mé strany. Delegát cestovní kanceláře Blue Style se nás vůbec nezastal, najednou neuměl česky. Anglicky mluvil o to , že o ničem neví a navíc nás doprovází pouze na letiště. Když jsme volali delegátovi, který nás ubytovával, tak nebyl k sehnání, ač tvrdil, že můžeme volat kdykoliv. Po půlhodinové hádce jsem byl nucen, abychom mohli v klidu odjet z tohoto domu hrůzy zaplatil 3 Eura. (Jinak v obchodě láhev vody stojí 3LE což je asi 50 E centů). Směšné.
To samé chtěli i po české turistce, kterou obvinili, že vypila nějaké nápoje a poté je doplnila jiným druhem. Opět další dohady a hádka.
3. Karty na plážové osušky osobně předejte recepčnímu a osobně si ověřte, že je řádným způsobem přijal a odepsal. Byl jsem svědkem, jak nejmenovanou Českou turistku šikanovali za to, že tuto kartu neodevzdala na recepci, ale nechali na pokoji. Samozřejmě na pokoji nebyla, neboť tuto kartu již mezitím schovali a požadovali po této nebohé turistce poplatek 10 Euro.
Jediné co na této dovolené zanechalo celkový pozitivní dojem z Egypta je pláž a Rudé moře.
1. Pláž byla relativně čistá, i když sem tam se nalezl nějaký odpadek. Hlavně nedopalky cigaret.
2.Lehatka odpovídala stáří, ale nerozpadly se.
3. Podložky na lehátkách by zasloužily výměnu. Bylo na nich znát jejich nadměrné používání a opotřebení
4. Plážové osušky a jejich servis byl bez problému až na to že některé osušky byly potrhané a občas i dokonce špinavé
5. Slunečníky odpovídaly stáří. Některé byly vybaveny elektrickým svítidlem, často nefunkčním. Přívod elektřiny byl obnažen. Zřejmě Egyptské předpisy o bezpečnosti u el.zařízení jsou jiné než v Česku.
6. Kvalita vody a moře byla vynikající.
7. Plážový bar fungoval. Úroveň lze hodnotit standardními dvěma hvězdami. Nic více.
Centrum Hurghady. Co více říci. Je to Afrika. Špína, prach, smrad, a otravní agresivní trhovci, kteří se Vás za každou cenu snaží obrat o těžce vydělané peníze za padělky.
Celkový dojem je takový, že každý Egypťan z Vás chce vytáhnou co nejvíce peněz. Při nákupu to není příjemná hra ale tvrdá agrese za strany obchodníků, kteří z 95% nabízejí padělky. Obrat se Vás snaží i hotelový personál i cestovní kanceláře a co je politování hodné i České CK a to bez okolků nabízejí předražené zájezdy až 40 % než místní CK a přičemž tvrdí, že cestovní pojištění uzavřené v CK neplatí v případě, že pojede na výlet s jinou CK. Je to lež a klamání zákazníků. V obchodních podmínkách pojišťovny nic takového není. Všichni se Vás snaží ohromit, kolika řeči umí, ale zdání klame. Prodejci umí několik vět pěti jazyky – rusky, anglicky, německy a polsky. Když neuděláte obchod, tak nadávají. V žádném případě se nenechte nalákat do obchodu a hlavně do malých a neznámých prostor. Mluví strašně rychle, že jim ani není rozumět a věty skládají z několika různých jazyků. A když jsou v úzkých tak najednou nerozumí, pouze arabsky a to včetně delegátů od CK zejména od CK Blue style.
Na závěr: byli jsme, viděli jsme, přežili jsme a už do Egypta nepojedeme.
Termín dovolené s partnerem: září 2016
- 20% Spokojenost / cena
- 20% Pokoj
- 10% Úklid
- 20% Služby
- 50% Lokalita
- 30% Vybavení
- 30% Podprůměrná
- rodiny s dětmi
La Pacha
Celkový dojem z dovolené v hotelu Le Pacha je tem, že všem, kdo by chtěli nebo by jen uvažovali strávit dovolenou v tom to hotelu, tak jen na vlastní nebezpečí a nebo ten, kdo by chtěl vyhodit těžce vydělané peníze z okna.
Nabídky cestovních kanceláří o kvalitě tohoto hotelu uvádějí nesprávné informace a navíc je zkreslují.
1.V tomto hotelu byly okradeny dvě České ženy cca o 600 Egyptských liber. Je nutné si dávat pozor na své věci.
2. Karty na plážové osušky osobně předejte recepčnímu a osobně si ověřte, že je řádným způsobem přijal a odepsal. Byl jsem svědkem, jak nejmenovanou Českou turistku šikanovali za to, že tuto kartu neodevzdala na recepci, ale nechali na pokoji. Samozřejmě na pokoji nebyla, neboť tuto kartu již mezitím schovali a požadovali po této nebohé turistce poplatek 10 Euro.
3. Dejte si pozor na pokojový bar !!! Budou po Vás nutit zaplatit když jste nic nevypili!!!!
DOPORUČENÍ Z VLASTNÍ ZKUŠENOSTI - KDO MÁ TROCHU ROZUMU A CHE NAVŠTÍVIT EGYT TAK V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ DO TOHOTO HOTELU,PROTOŽE Z VÁS OKRADOU A UDĚLAJÍ DOJNOU KRÁVU!!!!!!!!!!!
Ubytování v hotelovém pokoji vůbec neodpovídá deklarovanému ohodnocení hotelu Le Pacha čtyřmi hvězdami v nabídce cestovních kanceláří. Ubytování odpovídá maximálně dvěma hvězdám a to je nezbytné přimhouřit obě oči.
1.Vybavení pokoje je zastaralé
2. Postel na které se nedalo spát, přežít však ano.
3. Koupelna je vyspárovaná nějakým amatérem a málo udržovaná
4. V sousedství hotelu cca 20m je umístěná čistička odpadních vod s dmychadlem. to permanentně během pobytu vytvářelo silný hluk o nízkých frekvencích, což narušovalo pohodu pobytu a zejména spánkovou pohodu.
5. Úklid pokoje nebyl prováděn hotelem do doby, než byl požádán hotelový personál, aby úklid prováděl. Úklid byl prováděn tak, že vlastně nebylo uklizeno. Pouze ustlaná postel, ledabyle vytřeno, občas umyto i WC. Všude prach, písek atd. Důležité je, že chtěli stále bakšiš.
5. v prostorách v komplexu hotelu byly občas na zemi odpadky
6. V komplexu hotelu byly chovány kočky, jejichž exkremety občas silně zapáchaly, když jste se šli stravovat nebo jen tak procházet.
Stravování v hotelovém komplexu vůbec neodpovídá deklarovanému ohodnocení hotelu Le Pacha čtyřmi hvězdami v nabídce cestovních kanceláří. Stravování odpovídá maximálně třem hvězdám a to je nezbytné přimhouřit obě oči.
1. Rozmanitost stravy se stále opakovala, tzn. stále jedno a to samé
2. Malý výběr ovoce, pouze fíky, hrušky,pomeranč, občas banán
3. Kuchařský personál a číšníci se snažili vše udržet v čistotě.
4. Nicméně je třeba říci, že každý si mohl vybrat.
5. Na této stravě se dalo přežít
Služby hotelu lze hodnotit pouze třemi hvězdami a ne čtyřmi jak uvádí nabídka cestovních kanceláří a to s přimhouřenýma očima.
Personál byl vcelku usměvavý, sem tam ochotný( hlavně za bakšiš), ale hlavně unavený.
1. Při odjezdu - místní pikolík mi chtěl zabalit kufry a přitom na mě za to vyžadoval 8 USD. Zeptal jsem se ho jestli se nezbláznil, že za 8USD si mohu koupit celou roli.Ten samý pikolik rozbil české turistce a ještě před ní její kufr. Řekl jen "sorry" pokrčil rameny a odešel a zanechal všechny v údivu nad jeho jednáním.
2. Dejte si pozor na pokojový bar (ledničku). S přítelkyní jsme vypili dvě láhve vody z tohoto minibaru s vědomím tohoto, že máme každý den k dispozici láhev pitné vody na osobu, jak nám při příjezdu sdělil agent cestovní kanceláře Blue Style. Samozřejmě, že hotel nám nikdy tyto láhve nevydal, a to ani když jsme jeli na celodenní výlet do Luxoru. Dostali jsme svačinu, která nebyla poživatelná, a vyhodili jsme ji za rohem do popelnice a k pití jsme dostali každý dvě pitíčka. Takže nakonec chtěli zaplatit tyto vody z minibaru. Šlo pouze o princip z mé strany. Delegát cestovní kanceláře Blue Style se nás vůbec nezastal, najednou neuměl česky. Anglicky mluvil o to , že o ničem neví a navíc nás doprovází pouze na letiště. Když jsme volali delegátovi, který nás ubytovával, tak nebyl k sehnání, ač tvrdil, že můžeme volat kdykoliv. Po půlhodinové hádce jsem byl nucen, abychom mohli v klidu odjet z tohoto domu hrůzy zaplatil 3 Eura. (Jinak v obchodě láhev vody stojí 3LE což je asi 50 E centů). Směšné.
To samé chtěli i po české turistce, kterou obvinili, že vypila nějaké nápoje a poté je doplnila jiným druhem. Opět další dohady a hádka.
3. Karty na plážové osušky osobně předejte recepčnímu a osobně si ověřte, že je řádným způsobem přijal a odepsal. Byl jsem svědkem, jak nejmenovanou Českou turistku šikanovali za to, že tuto kartu neodevzdala na recepci, ale nechali na pokoji. Samozřejmě na pokoji nebyla, neboť tuto kartu již mezitím schovali a požadovali po této nebohé turistce poplatek 10 Euro.
Jediné co na této dovolené zanechalo celkový pozitivní dojem z Egypta je pláž a Rudé moře.
1. Pláž byla relativně čistá, i když sem tam se nalezl nějaký odpadek. Hlavně nedopalky cigaret.
2.Lehatka odpovídala stáří, ale nerozpadly se.
3. Podložky na lehátkách by zasloužily výměnu. Bylo na nich znát jejich nadměrné používání a opotřebení
4. Plážové osušky a jejich servis byl bez problému až na to že některé osušky byly potrhané a občas i dokonce špinavé
5. Slunečníky odpovídaly stáří. Některé byly vybaveny elektrickým svítidlem, často nefunkčním. Přívod elektřiny byl obnažen. Zřejmě Egyptské předpisy o bezpečnosti u el.zařízení jsou jiné než v Česku.
6. Kvalita vody a moře byla vynikající.
7. Plážový bar fungoval. Úroveň lze hodnotit standardními dvěma hvězdami. Nic více.
Centrum Hurghady. Co více říci. Je to Afrika. Špína, prach, smrad, a otravní agresivní trhovci, kteří se Vás za každou cenu snaží obrat o těžce vydělané peníze za padělky.
Celkový dojem je takový, že každý Egypťan z Vás chce vytáhnou co nejvíce peněz. Při nákupu to není příjemná hra ale tvrdá agrese za strany obchodníků, kteří z 95% nabízejí padělky. Obrat se Vás snaží i hotelový personál i cestovní kanceláře a co je politování hodné i České CK a to bez okolků nabízejí předražené zájezdy až 40 % než místní CK a přičemž tvrdí, že cestovní pojištění uzavřené v CK neplatí v případě, že pojede na výlet s jinou CK. Je to lež a klamání zákazníků. V obchodních podmínkách pojišťovny nic takového není. Všichni se Vás snaží ohromit, kolika řeči umí, ale zdání klame. Prodejci umí několik vět pěti jazyky – rusky, anglicky, německy a polsky. Když neuděláte obchod, tak nadávají. V žádném případě se nenechte nalákat do obchodu a hlavně do malých a neznámých prostor. Mluví strašně rychle, že jim ani není rozumět a věty skládají z několika různých jazyků. A když jsou v úzkých tak najednou nerozumí, pouze arabsky a to včetně delegátů od CK zejména od CK Blue style.
Na závěr: byli jsme, viděli jsme, přežili jsme a už do Egypta nepojedeme.
Termín dovolené s partnerem: září 2016
- 30% Spokojenost / cena
- 20% Pokoj
- 10% Úklid
- 30% Služby
- 50% Lokalita
- 30% Vybavení
- rodiny s dětmi
Le Pacha dovolená
Skvělé jídlo, velmi ochotný personál! Hotel má krásnou zahradu a leží v centru dění, dobré pro ty co se chtějí bavit. Pokoje byly čisté, pláž je určitě předností hotelu. Rodiny s dětmi určitě ocení nové skluzavky u hotelu.
Termín dovolené s partnerem: srpen 2015
- 90% Spokojenost / cena
- 90% Pokoj
- 80% Úklid
- 90% Služby
- 100% Lokalita
- 80% Vybavení
- 80% Vynikající
- rodiny s dětmi
- páry
- přátele
- jednotlivce
- seniory
- milovníky nočního života
- pracovní cesty
Aktuální nabídky zájezdů
Prohlédněte si podobné hotely v okolí
Ubytování | Le Pacha Resort | Festival Shedwan Golden Beach | Hawaii Caesar Palace | Sultan Beach Hotel | Premium Grand Horizon | Long Beach Resort | Sea Gull Beach Resort |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Lokalita | Hurghada | Hurghada | Hurghada | Hurghada | Hurghada | Hurghada | Hurghada |
Hodnocení | 67%Velmi dobré 448 recenzí | 76%Velmi dobré 74 recenzí | 60%Velmi dobré 80 recenzí | 66%Velmi dobré 57 recenzí | 65%Velmi dobré 13 recenzí | 68%Velmi dobré 529 recenzí | 67%Velmi dobré 588 recenzí |
Cena od | 9 990 Kč | - | 13 099 Kč | - | - | 15 300 Kč | 14 800 Kč |
Počet nabídek | 2 969 | - | 14 | - | - | 21 | 76 |
Průměrná cena | 21 864 Kč | - | 15 154 Kč | - | - | 17 505 Kč | 19 384 Kč |
Zobrazit | Zobrazit | Zobrazit | Zobrazit | Zobrazit | Zobrazit |
Často kladené otázky Le Pacha Resort
Jak hodnotí Le Pacha Resort klienti?
Hodnocení hotelu je 67 % na základě 448 recenzí - přečíst recenze.
Pro koho je Le Pacha Resort vhodný?
Klienti doporučují toto ubytování pro rodiny s dětmi, páry, přátele, jednotlivce, seniory, vyznavače klidu, milovníky nočního života, osoby se sníženou schopností pohybu, pracovní cesty - zobrazit doporučení.
Kolik stojí zájezdy do hotelu?
Aktuálně je v nabídce 2 969 zájezdů. Ceny začínají na 9 990 Kč, nejdražší zájezd stojí 41 690 Kč - prohlédnout aktuální nabídku zájezdů.