Recenze klientů hotelu Hermes Alexandria Club
Doporučené termíny
61% | Poměr spokojenost / cena | |
69% | Pokoj (vybavení, velikost, umístění) | |
67% | Úklid (pokoje, společné prostory) | |
70% | Služby ubytování (komunikace, řešení stížností...) | |
59% | Lokalita ubytování | |
68% | Vybavení ubytování (posilovna, SPA atd.) |
Recenze
Recenze cestovatelů
Velká spokojenost
Když si čtu negativní recenze, tak si připadám, že jsem byl v jiném hotelu. Jinak pro příklad ostatním chování jedné, která hned po příjezdu na hotel vyřvávala, jak to je špatný (používám raději slušný výraz) a hned, že to napíše do recenzí a pak ta samá "dámička" ležela na pláži a vesele típala vajgly do písku. Pro recenzisty tohoto typu si myslím, že tento hotel by určitě navštěvovat neměli, aspoň pro mne tam nejsou vítáni.
Ubytování
Pokoj s televizí, lednicí a trezorem plně postačující.
Strava
Absolutní spokojenost. Snídaně 5 až 7 sladkého pečiva, několik druhů chleba, měkké sýry, plátkové sýry, salámy, paštiky, zeleniny, super marmelády, pro děti sladké kuličky atd. Oběd a večeře velký výběr místní kuchyně, ale i řízky a hranolky, vynikající zeleninové saláty. Pokud si někdo stěžuje, že si nemohl vybrat, tak by ch rád věděl co si servíruje doma k jídlu.
Jak s barmany, úklidem, personálem v jídelně, tak z mé strany jsem neměl jediné výhrady, naopak slečna uklízečka, měla tendenci mi pořád uklízet pokoj, až jsem jí musel brzdit.
Pláž super a celá prakticky pro hotel. Pláž se nachází v zátoce, a když příjde bouřka, tak bohužel písek vyhází na pláž a objeví se velké kameny, ale i mezi nimi se dá pohodlně projít dále do moře, kde je už jen písek. Bohužel se zde vyskytují často nebezpečné zpětné proudy (do konce za mého pobytu museli plavčíci zachraňovat dva plavce), a proto není vždy zelená ani žlutá vlajka umožňující vstup do moře. Je to příroda a hotel za to rozhodně nemůže a toto opatření je jen a jen pro bezpečnost hostů.
Městečko se každý rok zvelebuje k lepšímu, je poklidné, bez řvoucích turistů v noci, radnice vráží peníze do jeho zkrášlení a je to vidět každým rokem více a více.
Hlavně bych chtěl moc poděkovat paní manažerce Antoanetě, šéfovi recepce Stefanovi, Ricimu a dalším za jejich profesiální a laskavý přístup. Abych nezapomněl na animátory, jsou úžasní, dělají zábavu jak pro děti, ale i dospělé, nikdy jsme je neviděl bez úsměvu (pokud to neměli předepsané v nějaké večerní scénce). Při shlédnutí večerního programu je vidět, že se neustále zlepšují, pro mne je nezapomenutelný zážitek vidět tancovat Lucku na písničku z filmu Ledové království. Vůbec mi hlava nebere, kde ta holka po celý den bere tolik síly a večer ještě podává takové výkony. Příště se musím zeptat jejího přítele a mého kamaráda Ceca, co jí v noci vaří za čajíčky. Moc Vám všem děkuji a za 10 měsíců se pokud to zdraví dovolí, určitě uvidíme !!!
Termín dovolené: srpen 2019
- 100% Spokojenost / cena
- 100% Pokoj
- 100% Úklid
- 100% Služby
- 100% Lokalita
- 100% Vybavení
- 100% Vynikající
- rodiny s dětmi
- páry
- přátele
- jednotlivce
- seniory
!!!!
Ahoj, všem kteří plánují dovolenou v Bulharsku , doporučuji se vyhnout tady tomu hotelu !! Zaplatili jsme si dovolenou za 60tisic a po prvním dnů se mi chtělo brečet ! Bohužel na 4**** hotel to tady opravdu nevypadá !!! Příšerný servis , ještě horší jídlo !! Připadate si jak někde v závodní jídelně za komanču !! Presonal je hodně špatný !!! Neochotny a hlavně líný !!! Ale hlavně že nemají problém si dat na bar plechovku na spropitné !! To samé na vás čeká při vstupu do restaurace Bohužel cena neodpovídá kvalitě !!! Nedoporučuji !!!
Termín dovolené s dětmi: srpen 2019
- 20% Spokojenost / cena
- 30% Pokoj
- 30% Úklid
- 20% Služby
- 40% Lokalita
- 40% Vybavení
- 20% Podprůměrná
Krásná dovolená !!!
7.7.2019 jsem se vrátil po 14 dnech z dovolené v hotelu Hermes v Carevu. Z mé strany absolutní spokojenost, opět stále usměvavá paní Antoaneta, manažerka hotelu, šéf recepce Stefan, který splnil možné i nemožné, prostě super chlap na svém místě, jeho kolegové taky super. Jídlo božské, dělají ráno i palačinky a večer překvapení na terase, nápoje skvostné. Barmani ochotní a ač to jsou mladí kluci a holky, tak umí. Úklid neměl jakoukoliv chybu. Hotel je vylepšen o super aquapark, což ocenily děti, ale zablbli si tam i dospělí. Moře, čisté, teplé a nebyly ani vlny. Prostě vynikající dovolená.
Termín dovolené s přáteli: červen 2019
- 100% Spokojenost / cena
- 100% Pokoj
- 100% Úklid
- 100% Služby
- 80% Lokalita
- 100% Vybavení
- 90% Vynikající
- rodiny s dětmi
- páry
- přátele
- jednotlivce
- seniory
Báječná dovolena ❤
Ano doporucuji všem!! !
Termín dovolené: červen 2019
- 80% Spokojenost / cena
- 100% Pokoj
- 90% Úklid
- 100% Služby
- 100% Lokalita
- 100% Vybavení
- 100% Vynikající
- rodiny s dětmi
nemilé překvapení
Po několikanásobné dovolené v Hermesu ,nas čekalo na pokoji nemilé překvapení.Menší pokoj už si nedovedu představit po příchodu do koupelny nemám kde dát toaletní potřeby,ručník jen jeden malý oproti minulosti.Měli jsme štěstí že paní uklízečka jednou navštívila náš pokoj a udělala nejnutnější.Vysypala koš ale hadr a kýbl sebou radši netahala,takže koupelnu jsme si uklízeli sami.Když jsme po ní chtěli ůklid řekla že jsou jen dvě ale na cigárko si čas vždy našla.Další kapitolou je je omezený výběr jídel oproti předešlým létům a řeči o tom že jsme okrajový termín proto nestihli vše připravit je ppouhá výmluva.Milým překvapením je obsluha v beach baru -ochota a příjemné vystupování.
Termín dovolené s partnerem: červen 2019
- 50% Spokojenost / cena
- 60% Pokoj
- 10% Úklid
- 50% Služby
- 60% Lokalita
- 90% Vybavení
- 80% Vynikající
- rodiny s dětmi
- páry
- seniory
DEJTE SI POZOR, NIKOMU NEDOPORUČUJI!
Ubytování
Pokoje byly oukej. Ale od hotelu jsme měli slíbenu maximální snahu při tom, abychom jako velká skupina byli u sebe. Hotelová recepce nehnula ani prstem, to byla ta "maximální snaha". To bylo úplně počáteční rozčarování...
Strava a stravování
V Hotelu Hermes jde o velkovýkrmnu 3. cenové skupiny – představte si ty nejlevnější možné potraviny, které nakoupíte a něco z nich (ne příliš chutně) uklohníte – ano, je toho hodně a člověk se i tak může nacpat – ale opět: neodpovídá to slibované kvalitě ani zaplacené částce. Odpadky k snídani: Bylo příjemné snídat na terase, až na to, že první tři dny – vždy mezi 8. a 9. hodinou ráno – přímo pod terasou vyváželi popelnice s odpadky, takže se smrad vždycky vyvalil na terasu a tvořil „příjemnou“ atmosféru pro všechny snídající; po rozhovoru s manažerkou toto ustalo.
Vybavení, služby a personál hotelu
VELMI PROBLEMATICKÝ PERSONÁL Recepce Recepční Stefan je jeden ze zásadních problémů hotelu: nenaslouchá hostům, o to větší je však mistr v tom, jak je odbýt – to je naprosto nepřijatelné chování a zažívali jsme ho do čtvrtka, než z recepce zmizel. Neumí se chovat k zákazníkům, chová se jako „big boss“ a jeho manýry působí až mafiánsky. Je to člověk arogantní. Když jsme si stěžovali na trapnou úroveň animačních programů, podrážděně reagoval: „A to chcete, abychom Vám hráli Chopina?“ – Když jsme se ptali, jestli by neporadil, kde můžeme jako velká skupina najít klidné místo na setkání, reagoval ironicky: „Řekněte mi, co potřebujete, a já to tady pro Vás nechám postavit…“ A když jsme se ptali, zda-li můžeme na hřiště a večer si tam posedět, řekl, ať mu neděláme z hotelu camping… ? Je toto ukázka skvělého servisu? Vědí vůbec lidé, kteří tam pracují, že slovo servis znamená obsluha a služba. Myslím, že by jim to měl někdo vysvětlit. Animátorský tým Někteří jeho členové agresivní, hulvátští (shazování hostů do bazénů = „legrace“, hlučnost jejich programů; večerní trapné, hrubé scénky se sexuálním podtextem, předstírání zpěvu a tance…); po jednání s manažerkou hotelu se chování členů animačního týmu zlepšilo, to je třeba ocenit: začali zdravit a chovali se uměřeněji… začali komunikovat s dětmi i s námi, a přestali šťouchat proti jejich vůli lidi do vody a strašlivě křičet, změnili i repertoár hudby, který byl přijatelnější. Barmani Člověk měl často pocit, že je obtěžuje („Hotel Hermes… skvělý servis“); až na výjimky neochota: například dát kávu do skla, vodu do většího plastového kelímku a bylo nám řečeno, že jsou sledováni kamerami a mají to šéfem zakázáno, dát do kávy mléko byl také problém, když jste chtěl kávu s mlékem, přistál k vám celý neotevřený karton mléka, doplnit chybějící černý čaj byl problém, dávat do drinků citron a led (to bylo jako v ruletě), vydat kávu kolem půlnoci (vypnutý automat, který odmítli zapnout), vydat více drinků pro skupinu – není tam žádný dodržovaný standard služeb Co je naprosto nepřijatelné: Několikrát se stalo, že barmani schválně nalévali nezletilým dětem (modré pásky) alkohol do drinků. A pak následovalo předstírání barmanů, že to nebyli oni. Dokonce nalévali dětem vodku do pití před jejich očima a nerespektovali ani to, že jim děti vysvětlovaly, že alkohol nechtějí. Normálně se jim smáli. Po stížnosti na vedení hotelu to ustalo, pak se to opět stalo, což jsem řešil s Antoanetou písemně a dotyčný číšník se osobně přišel omluvit. – Ale tohle se přece vůbec nemá dít; my tam přece nejsme a nemáme být nějací „policajti“, kteří si málem musejí vše nahrávat na kamery, aby bylo vše průkazné… My se potřebujeme na personál – placený nota bene také z našich peněz – spolehnout. To tady vůbec nebylo možné. A ten pocit většinou byl, že se musíte doprošovat a ti dvacetiletí kluci si dají na čas, než si Vás ve vší své bohorovnosti vůbec všimnou. Obsluha při jídlech Vždy dlouho trvalo, než přišli a sklízeli talíře, takže ty se vesele kupily na stolech a přispívaly k pocitu skvělého komfortu námi vybraného hotelu A jeden ne nepodstatný detail: číšník, který slouží 3 hodiny obědy nebo večeře v jedné košili, je na konci téhle doby skutečná přehlídka fleků a cákanců od všeho jídla, které ten den bylo – potrhané košile také nebyly výjimkou; a všechno bylo halabala oblečené… kdyby šlo o dvouhvězdičkový hotel za 200 Euro na osobu a týden, možná to pochopím, ve „čtyřhvězdičkovém“ hotelu s průměrnou cenou 400 Euro na osobu je to nepřijatelné! Obsluha pizza na pláži Bez rukavic, neochota vydat méně či více než 2 kousky pizzy, přestože některé děti chtěly pouze jeden kousek, nepodařilo se jim dostat jeden kousek, naopak ti, kteří chtěli více kousků, už nedostali. Arogance v komunikaci se všemi zákazníky, ať dětmi nebo dospělými. Úklid K úklidu se vztahuje jedna z fotek, kterou přikládám – je pořízená v sobotu navečer před naším odjezdem, většinu kelímků jsem důvěrně znal už od pondělka, kdy je tam někdo pohodil a nikdo neuklidil; protože jsme měli kvůli dětem službu u bazénu, byli jsme svědky toho, že paní uklízečka přišla jednou za čtyři dny, nadávala, vysypala koš a ostatní nepořádek tam nechala. Dále: jedna naše mladá dáma zažila situaci, kdy ji uklízečka nepustila na pokoj, když potřebovala na WC, přibouchla jí dveře před nosem a řekla jí, ať čeká… další uklízečky chodily kouřit (!) na balkony dětských pokojů, a když tam vešly děti, gestikulovaly na ně, ať to nikomu neříkají.
Celkový dojem
Hotel HERMES je pojmenován po řeckém vykutáleném bohovi, jehož charakteristika na hotel neuvěřitelně sedí: (Hermés) „Je ochráncem cest a poutníků, ale i zlodějíčků, bohem obchodu, lsti a podvodu a v neposlední řadě poslem bohů. Nikdo jej nemůže předčit v chytrosti, bystrosti a dokonce ani v krádeži.“ Takže asi tak.
Termín dovolené s přáteli: srpen 2018
- 20% Spokojenost / cena
- 20% Pokoj
- 10% Úklid
- 10% Služby
- 10% Lokalita
- 10% Vybavení
- 10% Špatná
První dojem po příjezdu do hotelu Hermes byl dobrý, přijeli jsme v noci, čekal nás česky hovořící delegát,na pokoji nachystaná pozdní večeře, vybavení i čistota, vše bylo v pořádku. Obrovské zklamání bylo, když jsme přišli k moři, pláž malá, tím pádem dost lidí, neupravená a lemovaná velkými šutry kolem pláže, takže když jste chtěli být na lehátkách u baru a chtěli se okoupat, museli jsme dojít kolem těch šutrů až k pláži, kde byl přístup do moře, tak jsme tam ani moc nechodili, proto byli lehátka pořád prázdné :) Jinak by to byla moc fajn dovolená. Příště bychom nejeli.
Termín dovolené s přáteli: červenec 2018
- 50% Spokojenost / cena
- 70% Pokoj
- 70% Úklid
- 70% Služby
- 50% Lokalita
- 70% Vybavení
- 90% Vynikající
- rodiny s dětmi
- přátele
Nedoporučuji.
Nedoporučuji. Celková doba po příjezdu a před odletem, kdy jsem nemohl do pokojwe byla 9 hodin. Pokoj byl ve 4.podlaží a 5 ze 7 dnů nejezdil výtah. Denně ráno na pláži "rvačka" o lehátka.Dodnes Alexandria píše o zájezdu do Istanbulu, který ale po objednání se již dávno nepořádá. Voda na opláchnutí písku hanicí neteče, sprcha vůbec není. Neustálé konejšení delegátem - "Nenechte si zkazit dovolenou". Již nikdy.
Termín dovolené s partnerem: červenec 2018
- 50% Spokojenost / cena
- 80% Pokoj
- 100% Úklid
- 40% Služby
- 50% Lokalita
- 70% Vybavení
- 80% Vynikající
- rodiny s dětmi
Hotel-plus,pláž -mínus
Doporučuji těm,kteří se chtějí projet speciálním autobuskem na jinou pláž.Ta u hotelu nestojí za nic.Hotel ale doporučuji všem.Co takhle mít svou dopravu na ty druhé pláže s odjezdem od hotelu?
Termín dovolené s dětmi: srpen 2016
- 90% Spokojenost / cena
- 100% Pokoj
- 100% Úklid
- 100% Služby
- 70% Lokalita
- 100% Vybavení
- 100% Vynikající
- seniory
Zklamání
Do Bulharska jsme jeli s velkým očekáváním, ale pobyt nás zklamal. CK avizuje ultra all inclusive, ale ve srovnání s pobyty v Řecku a Turecku šlo spíše o trochu slabší all inclusive, i když jídlo bylo docala chutné, výběr dost omezený a hlavně během týdne asi 4 varianty / i v rámci italského
a bulharského večera/. Chutné byly zákusky. Cooking show trapné - smažení chleba ve vajíčku, cuket, snad jedině flambované ovoce stálo za to. Prostředí hotelu docela ucházející, bazény skvělé / ale jezdíme hlavně kvůli moři :)/, ale úklid nic moc, koupelna zašlá, vlasy na podlaze v rozích celou dobu pobytu beze změny. Pláž oproti avizu docela malá, resp její velká část s obrovskými kameny "vlnolamy",po vlnách plná chaluh, kterými udělali asi 2 desetimetrové vstupy do moře. Slunečníky za poplatek 12 leva za set. Bezvadný byl bar na pláži a pizza, stejně tak i lobby bar.
Zájezd jsem kupovala jako last minute, proto mě velmi překvapilo, když mi stejnou cenu avizovala i rekreantka se zájezdem koupeným v březnu. Navíc mi byla sdělena cena 4 leva za set slunečníků.
Delegát sice prakt. trvale přítomen, ale toť vše, výlety nenabízel, auto sice zajistil, ale za dvojnásobnou cenu, než původně avizoval / i tak to ale nebylo nijak drahé/. Animační tým se sice snažil, byli velmi přátelští, ale program bez nápadů - trochu rekreace ROH.
Celkově : Ani Bulharsko ani CK Alexandria už nikdy více.
Termín dovolené s partnerem: srpen 2016
- 40% Spokojenost / cena
- 70% Pokoj
- 50% Úklid
- 70% Služby
- 60% Lokalita
- 60% Velmi dobrá
- rodiny s dětmi
- seniory
Zájezdy a ubytování do hotelu Hermes Alexandria Club nabízí
Prohlédněte si podobné hotely v okolí
Ubytování | Hermes Alexandria Club | Primea Boutique Apartments | Zebra | Serenity Bay | Hotel Diana | Sunny House | Arapya del Sol |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Lokalita | Carevo | Carevo | Carevo | Carevo | Carevo | Carevo | Carevo |
Hodnocení | 61%Velmi dobré 49 recenzí | 81%Vynikající 29 recenzí | 76%Velmi dobré 38 recenzí | 92%Vynikající 29 recenzí | 85%Vynikající 1 recenze | 79%Velmi dobré 3 recenze | 69%Velmi dobré 14 recenzí |
Cena od | 14 390 Kč | - | - | 6 867 Kč | - | - | - |
Počet nabídek | 82 | - | - | 650 | - | - | - |
Průměrná cena | 26 416 Kč | - | - | 12 433 Kč | - | - | - |
Zobrazit | Zobrazit | Zobrazit | Zobrazit | Zobrazit | Zobrazit |
Často kladené otázky Hermes Alexandria Club
Jak hodnotí Hermes Alexandria Club klienti?
Hodnocení hotelu je 61 % na základě 49 recenzí - přečíst recenze.
Pro koho je Hermes Alexandria Club vhodný?
Klienti doporučují toto ubytování pro rodiny s dětmi, páry, přátele, jednotlivce, seniory, vyznavače klidu, milovníky nočního života, pracovní cesty - zobrazit doporučení.
Kolik stojí zájezdy do hotelu?
Aktuálně je v nabídce 82 zájezdů. Ceny začínají na 14 390 Kč, nejdražší zájezd stojí 41 290 Kč - prohlédnout aktuální nabídku zájezdů.