Recenze klientů hotelu Horizont Hotel
42% | Poměr spokojenost / cena | |
45% | Pokoj (vybavení, velikost, umístění) | |
25% | Úklid (pokoje, společné prostory) | |
15% | Služby ubytování (komunikace, řešení stížností...) | |
40% | Lokalita ubytování | |
35% | Vybavení ubytování (posilovna, SPA atd.) |
Recenze
Recenze cestovatelů
Hotel Horizont
Hotel má časté výpadky elektr. proudu, zůstal jsem cca. 20 minut viset ve výtahu, vyprostili mne německý turisti, protože recepci hotele to nezajímalo, dodnes se mi s vedení hotele nikto neomluvil, jídlo podprůměrné, ovoce málo, personál nezdraví žádné hosty, hrůza, nikdy tam již nepojedu...
Termín dovolené samostatně: září 2023
- 20% Spokojenost / cena
- 30% Pokoj
- 30% Úklid
- 10% Služby
- 30% Lokalita
- 20% Vybavení
- 10% Špatná
- pracovní cesty
Nejhorší zkušenost v ubytování
K níže uvedené recenzi na začátek dodávám, že reklamaci nám CK Čedok neuznala, oháněla se pouze ohranými frázemi, jak nemohou ovlivnit to a ono a jak je mrzí uvedené události. Kdyby nám zavřela hubu tím, že by nám poslala aspoň pět set korun jako újmu neřekla bych půl slova. Nejhorší zkušenost, kterou si nenecháme pro sebe. Dokud bude CK Čedok nabízet takové hotely, pak si nemůže zachovat dobré jméno!
- Znečištěné WC: Ihned po příjezdu jsme si všimli znečištěné toalety a prostoru kolem, což jsme nahlásili na recepci. Během druhého dne nedocházelo k nápravě, informovali jsme zprávou delegáta. Toaleta zůstávala po další dny znečištěná.
- Plesnivá lednička, ztráta soukromí: Po nakoupení potravin potřebných k uložení do chladu, jsme zjistili, že je lednice plesnivá a zapáchá. Informovali jsme delegáta. Během chvíle ve večerních hodinách přišla pokojská
s recepční, aby došlo k nápravě, v tu dobu to pro nás bylo ovšem nevhodné, jelikož jsme uspávali syna a nechtěli jsme úklidem rušit, požádali jsme o nápravu následující den, kdy jsme využili celodenního výletu. Lednici už nikdo neřešil. Opět jsme psali delegátovi. Během chvíle se rozrazili dveře, zatímco já jsem byla na pokoji polonahá a pokojská začala plíseň z lednice odstraňovat s nadávkami. Plíseň stále přetrvávala.Následující den nám psal delegát, zda došlo k nápravě, popsali jsme situaci a netrvalo dlouho, aby opět bez zaklepání vtrhla pokojská do našeho pokoje. Byla to doba po obědě, kdy syn spí. Byla jsem v šoku, sama jsem ležela v posteli opět neoblečená a pokojská se nedala odbýt přes všechny moje posunky, aby okamžitě odešla. Čistila znovu lednici, syna probudila a pro nás to byl už vrchol toho, jak může někdo narušit naše soukromí. Pobyt v pokoji byl stresující. Pokojská se po první stížnosti začala chovat odměřeně, nepříjemně, na chodbě nás nepozdravila.
- Stravování: Jsem si vědoma toho, že hodnocení stravování je často velice subjektivní a pokud se nejedná o vyloženě zdravotní potíže ze stravování apod., pak to CK jako důvod reklamace zamítne. Ovšem je třeba na toto upozornit a pokud si CK Čedok chce zachovat dobré jméno jistě si musí být vědoma toho, jak kvalitní hotel a stravování nabízí. Všechno maso na obědech i večeřích tvrdé. Každý den to stejné brambory, těstoviny, odporné maso, odporné pečivo. Všechno podávané jídlo zkrátka z těch nejlevnějších a nekvalitních surovin, případně i polotovarů. Deset let jsem pracovala v hotelnictví a gastronomii a s tímto jsem se ještě nesetkala. V restauraci chyběla dětská židlička, personál nám řekl, že nic takového nemají, pouze nabídli jakýsi rozbitý špinavý podsedák. Všechny rodiny s dětmi měly v restauraci kočárky a stravování, které bylo příšerné nám ještě ke všemu stěžovala právě absence židličky, syn pobíhal po restauraci, stůl byl pro něj vysoký.
- Při odjezdu (check-out) z hotelu nebyl nikdo v 6:30 na recepci přítomen a nebyly nikde snídaňové balíčky. Cestou na letiště jsme tak byli bez stravy a co víc bez vody.
- Ačkoliv se v Albánii nesplachuje toaletní papír do WC, tak přesto všechny pokoje vlastnily pouze jeden malý odpadkový koš u WC, což je nedostačující, zvlášť pokud má rodina plenkové dítě.
- Hotel měl přístup na pláž, která byla tou nejhorší v celé destinaci, plná odpadků a vyplavenin z moře, které nikdo neodklízel. Všude jinde byly pláže naprosto v pořádku. Chodili jsme se koupat jinam a místní pláž jsme využili pouze při příjezdu, a ještě jedno dopoledne, prakticky na odložení našich věcí.
Termín dovolené s partnerem: srpen 2023
- 20% Spokojenost / cena
- 60% Pokoj
- 20% Úklid
- 20% Služby
- 50% Lokalita
- 50% Vybavení
- 20% Podprůměrná
Zájezdy a ubytování do hotelu Horizont Hotel nabízí
Prohlédněte si podobné hotely v okolí
Ubytování | Horizont Hotel | Hotel Leonardo | Perandor Hotel | Hotel Sun | Hotel Villa Palma | Hotel Majestic | Rean |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Lokalita | Durrës | Durrës | Durrës | Durrës | Durrës | Durrës | Durrës |
Hodnocení | 53%Dobré 14 recenzí | 76%Velmi dobré 25 recenzí | 78%Velmi dobré 50 recenzí | 52%Dobré 12 recenzí | 85%Vynikající 17 recenzí | 75%Velmi dobré 7 recenzí | 86%Vynikající 15 recenzí |
Cena od | - | - | - | - | - | - | - |
Počet nabídek | - | - | - | - | - | - | - |
Průměrná cena | - | - | - | - | - | - | - |
Zobrazit | Zobrazit | Zobrazit | Zobrazit | Zobrazit | Zobrazit |
Často kladené otázky Horizont Hotel
Jak hodnotí Horizont Hotel klienti?
Hodnocení hotelu je 53 % na základě 14 recenzí - přečíst recenze.
Pro koho je Horizont Hotel vhodný?
Klienti doporučují toto ubytování pro pracovní cesty - zobrazit doporučení.