Hotel Park
Doporučené termíny
Zlatokopové
Zlatokopové
Kladně hodnotím mistrovské umění kuchaře, mladík potetovaný s hárem vaří jako bůh. Snídaňový bufet mi připadal, že je ve stejném stylu s minimální obměnou. Nedokáži si představit, že bych to měl mít po celý týden, ale jinak vcelku dobrý. Na svérázný humor číšníka si po chvíli zvyknete, na co si nezvyknete je chování majitelky, která když máte problém je schopna udělat hysterickou scénu, že co bychom za ty peníze chtěli (490 Kč/noc). Stížností na proleželé matrace bylo víc, ale po prvním doslova hysterickém výstupu paní spolumajitelky se ostatní báli ozvat, abychom nenocovali na dlažbě. Majitelka je zkrátka startovací. Dalším takovým incidentem bylo, že nesnášela vynášení jídla z jídelny na pokoje a svačiny. Při nástupu na akci jsem u večeře naší skupině přečetl a kromě jiného upozornil, že nemají vynášet jídlo z restaurace, což se některým lidem nepodařilo možná tím, že jsme potřebovali chytnout vlak, tak si někdo vzal do ruky malý zákusek do ubrousku či udělal nějakou tu svačinku. Samozřejmě si ji následně zaplatil. V jednom případě měla kolegyně v igelitové tašce nějakou vůni do bot, také ji musela ukázat. Od té doby si někteří nechávali svačinky ze snídaně ocenit odborným okem číšníka a na místě zaplatili. Bylo nám trapné, když majitel stojí za sloupem a šmíruje, zda si náhodou nebalí do igelitek svačinku či nikoliv. Stačilo by říct, že propříště pokud chtějí něco s sebou, ať si to nechají ocenit a zaplatí. Bohužel naše snídaně byla ve spěchu, někdo se za čistých 20 minut nedokáže najíst, zvláště jedná-li se o skupinku přes 20 lidí. Dalším problémem bylo topení, byli jsme ubytování na 4 dny, topili však pouze na uvítanou. Byli jsme zde v polovině října, kdy teplota vylezla až 14 st. přes den a kolem 5 st. v noci. Druhý den jsme malinko zmokli, tak jsme očekávali, že nám trochu přitopí, ale nestalo se tomu tak, přitom v místnosti s bazénem zřejmě kvůli ohřátí vody bylo pře 30 st. a topilo se pořád. Pokud se na pokojích nevětralo, tak tam bylo okolo 20 st. Na poslední noc jsem požádal recepční, aby nám konečně zatopila, že nechceme vést mokré věci s sebou vlakem. Bylo mi přislíbeno, že to zařídí, ale stylem, jakým to říkala, s tím, že se mám připomenout, kdyby na to zapomněla, mi to bylo jasné, že nic z teplíčka nebude. Žebřík v koupelně byl napojen na centrální topení a to bylo po celou dobu našeho pobytu studené. Ve sprchovém koutě se objevovala plíseň – špatné větrání či nedostatečné topení. Nevím, jak to dělají přes léto, když mají hosté mokré ručníky z bazénu nebo vířivky, kde je suší? Sice je možno si za poplatek 20 Kč vyzvednout suchý ručník. Skoro mi to připadalo schválně, že nám netopí. Někteří ze skupiny si objednali masáže – námi napsaný seznam upravený recepcí byl totální chaos. Nikdo nevěděl kdy a po kom je na řadě, ačkoliv měla recepční čísla na všechny účastníky. Hosté, co je-li s námi a platili na místě (domluvena cena 490 Kč včetně všech poplatků) náhle měli platit 515 Kč. Cenu jim pak snížili na 470 Kč, ale ze svých původních 490 Kč jsme neustoupili a zaplatili dohodnutou byť vyšší cenu. Další problém nastal poslední den, při odjezdu a vrácení klíčů. Nějakou náhodou se zjistilo, že nám bylo vydáno o jednu večeři navíc. Rezolutně jsem odmítl, že by měl někdo dvě večeře a pokud vydali vyšší počet večeří, že je to jejich problém. Majitelka však chtěla večeři navíc zaplatit, bez toho aniž by věděla, komu ji vydala (v hotelu jsme nebyli sami). Když jsem se zeptal, jak na to přišla, že to byla naše skupina, dala mi papír se spočtenými čísly u pokojů, což neměla dělat, protože obsazení pokojů jsem znal už zpaměti. Přejel jsem očima seznam výběrů večeře a součty za pokoj byly spočítány správně. Poté jsem provedl součet těchto součtů a ejhle, početní chyba se našla. Zda se ale našla ta nerozdaná večeře jsem se již raději po omluvě, že to špatně spočítala, neptal. Bylo mi jasné, že lhala a žádnou večeři navíc nevydali. Jezdíme na hory pravidelně a mohu říct, že jediné místo, kde jsme byli spokojeni, byla v Krkonoších vojenská zotavovna v Přední Labské – www.prednilabska.cz, kde opravdu žádný problém nebyl. Ono je trochu něco jiného, když zaměstnanci nevlastní podnik. Když je člověk někde spokojený, bere to jako samozřejmost, ale pokud ho někde „podvedou“, tak se snaží bránit všemi možnými prostředky. Pokud mohu doporučit a chcete si na dovolené odpočinout, tak jeďte někam jinam. Hotel byl obsazen z 80 % (z toho 50% kapacity byla naše skupina). Nejsme žádní držgrešle, útratu v restauraci udělali si myslím pořádnou, přesto jsme po první snídani polemizovali o tom, zda po večeři setrváme v tomto podniku a nevyrazíme do zdejších místních hospůdek. Kumulováním se dalších problémů mě mrzí, že jsme to neudělali. Když bych sem někdy znovu jel, tak jenom kvůli kuchařovi.
Termín s kolegy: říjen 2014
- 40% Spokojenost / cena
- 50% Pokoj
- 30% Úklid
- 10% Služby
- 100% Lokalita
- 60% Vybavení
- 90% Vynikající
- rodiny s dětmi
- páry
- přátele