Priessnitzovy léčebné lázně
Veliké zklamání
Veliké zklamání
Byli jsme v Lázních jako samoplatci. Jsme mladý aktivní pár, který si chtěl užít relaxaci pomocí procedur, aktivit a dobrého jídla. Byli jsme rozhořčeni z tamější gastronomie... za ty ceny bych očekávala chutné jídlo. To odpovídalo 3.cenové. Tím mám na mysli všechny restaurace v areálu lázní. Výjimkou bylo Vinckovo kafe, kam jsme si chodili zlepšit náladu chtě nechtě v podobě sacharidů a výborné kávy. Organizace a doporučení procedur... chybí individuální přístup lékaře. Ten jede jak na běžícím pásu a je vidět, že nemá čas si s vámi povídat co vás trápí a jaké procedury by vám mohl doporučit...ani ne za 3 min jsme byli s přítelem venku z ordinace, následující den nám bylo předáno časování a výběr procedur. Po prostudování a vyzkoušení dvou, jsme šli za doktorem s žádostí změny. Byli jsme přemístěni k jiné lékařce, která byla milá, ale opět uspěchaná. Žádný individuální přístup. Dotaz, co chceme, ať diktujeme... takže místo odborného doporučení a vysvětlení jsme nakonec nadiktovali, že chceme fyzio a masáže rehabilitační a relaxační. Vše krom jedné masáže byly procedury na 20min. Mně to nic neříká. Je to sup, sup a ani nevíte, že jste něco měli. Tady v Lázních Jeseník jde o KVANTITU. Co nejvíce platících (samoplatci, pojištěnci), co nejvíce nahrabat. Na KVALITU (délku, správnou indikaci procedur se nedbá). Všechen personál - fyzioterapeuti, maséři, atd. odváděli vynikající práci, ale jak jsem psala výše, procedura o 20min je dle mého názoru kontraproduktivní. Je to taková škoda...Navíc si hosté (ubytování) hradí parkování, na týden to vychází cca 360 Kč. Celý pobyt na 8dní nás vyšel na necelých 33.000 Kč polopenze včetně procedur. Také jsme se dost divili velmi pozitivním recenzím ostatních hostů, to nám hlava nebere...jestli se stydí se ozvat a když už to stálo tolik peněz, tak to radši vychválím a nebo prostě nemají srovnání. Je nám to moc líto. Prostředí okolo je super. Vedení a management by se měl zamyslet...
Termín dovolené s partnerem: červenec 2019
- 20% Spokojenost / cena
- 80% Pokoj
- 80% Úklid
- 60% Služby
- 100% Lokalita
- 40% Vybavení
- 10% Špatná