Berlin Golden Beach Hotel
Šilena dovolena
Šilena dovolena
Milá Alexandrie, kde začít? Hotel Berlin Golden beach Bulharsko 4*, ptám se. Opravdu si myslíte že se tento hotel může chlubit 4*? Podotýkám že nám byl hotel na pobočce v Teplicích vychvalován a doporučován!
Za nás určitě ne! Tento hotel nám pohled na Bulharsko určitě znepříjemnil, nikdy se již do Bulharska vracet nebudeme a to jen díky tomuto hotelu a jeho personálu. Všem známým určitě doporučovat nebudeme,ba naopak.
Jeli jsme jako 4členná skupina s 2 dětmi ( 16 a 15 měsíců ). S příletem a odletem jsme veděli už od začátku že to bude náročné. Proto tuto část příběhu přejdu.
Příjezd na hotel v 8:30, s 16 měs.dítětem prosíme obsluhu recepce zda-li by bylo možné dostat pokoj přednostně dřív, bylo nás tam vícero s dětmi co tuto variantu zkusili, dáváme do pasů 20e a děláme psí oči. Vyhověno nám nebylo, dobře. Opravdu někdy není možnost dostat pokoj dřív. V 13:30 se jdeme po 3x zeptat zda-li už náhodou pokoj není připravený,povedlo se. Dostali jsme pouze jednu kartu od pokoje a šli jsme. Pokoj nás čekal uklizený tak na 80%, vlasy v dětské postýlce, písek ve sprchovém koutě. Ale budiž, byli jsme tak unavení že jsme padli za vlast. Po probuzení jsem zjistila že má polovina postele je tak proleželá, že celý týden bude výživný, taky že byl. Odvážím si bolavá záda a nejen to. 4 den pobytu, začali poletovat jakési mušky, když jsme se zeptali delegáta o co se jedná, sám nevěděl a říkal že je to tu normální na konci sezony, štípance po celém těle na které nezabírali ani fenistilové kapky.
Dva dny v týdnu, nám nevyměnili ani koše (podotýkám že jsme tam házeli veškeré plýny po malé) ani ručníky, s 16m. dítětem! 3x jsme urgovali recepci že se stále nemáme do čeho utřít. Jelikož když chcete ručníky vyměnit, musíte je ten den hodit na zem, tudíž byly špinavé a mokré na té nevytřené podlaze v koupelně.
Vrchol všeho bylo, když jsme druhý den přišli od moře, ručníky byly tak, jak jsme je nechali na zemi. Po 4x urgenci jsme ručníky dostali, kde to jsme?! V koupelně neustále smrděl kanálkový odpad, a záchod se vždy hýbal když jste si na něj sedli. Fen vám zůstal v ruce a fénovat jste se mohli jen tou trubici bez madla, která po 2minutách dost pálela. To že jsme museli poprosit paní uklízečku o to aby nám vysála koberec, je podle mě trošku divné, příjde mi to po 3 dnech pobytu u písečné pláže jako základní úklid pokoje, kor s malým dítětem které neustále běhá a leze po zemi.
Jídlo? To že je každý den skoro stejné jídlo ať k snídani,obědu nebo večeři to vem čert, ale aby vám recepční nakázal, že se chodí na jídlo ve 2 směnách a vy jste v té 1. to už byl gòl. Žádna debata o tom jestli se nám nehodí pozdější termín neproběhla.
Ráno jsme tedy museli vstávat na budík aby jsme stihli přijít do 8:45, jakmile by jste přišli později už by jste do jídelny nebyli vpuštěni slečnami u dveří. A jíst by jste mohli asi písek na pláži. U oběda pouze od 12 do 13 hod. Když vám spí dítě, tak nemáte šanci oběd stihnout. V popisu hotelu je nutné mít k večeři dlouhé kalhoty, myslíte že je někdo měl? Všichni chodili z pláže max s nejákým přehozem. Lidi se předbíhali, nějaký systém? Totální chaoz.
5 den pobytu,kdy už jsme s nechutí řekli bohudík už jen dva dny a pojedeme domů, jsme se dozvědeli od českých animátorů že se zavírá budova D a nastěhují tam ukrajinské uprchlíky (o ukrajince se nejednalo, jednalo se dle mého o nevychované občany tmavé pleti kteří chodili po resortu v dost podnapilém stavu, ideální prostředí pro děti, 6. den uzavřeli s budovou i vrchní bazén).
Je tu předposlední den a my prosíme delegáta zda by byl tak hodný a zeptal se na recepci, jestli nám můžou prodloužit pokoj. Jelikož máme odjezd z hotelu až 20:40 a pokoj musíme opustit do 11:00. Máme se přijít zeptat zítra v 8:00 v den odjezdu. Pokoj jsme dostali v den odjezdu v pul 11 za 100 leva, poslední dva dny byla uzavřená budova D velký a logicky i dětský bazén. Hrozný, Bulharsko a tento hotel určitě nedoporučujeme! Jediné co doporučujeme je nenabízet tento hotel a pokavaď ano, tak za určitě jinou cenu!
Termín dovolené s dětmi: srpen 2023
- 40% Spokojenost / cena
- 30% Pokoj
- 20% Úklid
- 40% Služby
- 70% Lokalita
- 40% Vybavení
- 40% Dobrá
- rodiny s dětmi