Hotel Limak Cyprus Deluxe

87% Vynikající na základě 40 recenzí
Hotel Limak Cyprus Deluxe

Doporučené termíny

3. 5. (So) - 10. 5. 2025 (So)
Letecky z Prahy8 dní (7 nocí)
First minute
15. 5. (Čt) - 22. 5. 2025 (Čt)
Letecky z Prahy8 dní (7 nocí)
First minute
Klient nedoporučuje
20%Podprůměrné

Transfer z letiště

Na letiště Larnaca jsme dorazili cca v 8 hodin. Transfer z letiště je zajištěn klimatizovaným autobusem. Při vstupu do autobusu předáte pasy řidiči, který vyřídí přechod řecko-turecké hranice a pak Vám je v pořádku vrátí. Cesta z letiště do Limaku trvala cca 3 hodiny. Na cestě jsme měli pouze jednu zastávku v hotelu Arkin (cca 5 min.)

Hotel

Hotel při příjezdu působí honosně a monumentálně. Většina hotelů na Kypru, která jsou spojena s Casinem vypadá z venku skvěle. Na recepci se s Vámi moc nepárají dorazili jsme po 11 hodině a pokoje ještě nebyli připravené. Early check-in nebyl možný. Kufry si necháte na recepci a můžete si počkat na oběd. Hotel je obrovský z recepce na pláž bych to odhadoval na cca 500 metrů možná i trochu víc. Bazény jsou relativně čisté a okolí bazénů se snažili udržovat. Po návštěvě toalet bylo vše pozitivní pryč. Vedle toalety jsou koše plné papíru od víte čeho, zápach děsivý a toalety opravdu špinavé a mokré. To nechcete zažít v pěti-hvězdičkovém hotelu. Kdyby tato informace byla uvedena v popisu hotelu, NIKDY by jsme o něm ani neuvažovali. Nikdo nechce používat trysku umístěnou v záchodě po x lidech před Vámi. Zklamání bylo obrovské! Bohužel to nebylo poslední zklamání.

Ubytování

Hotelová obsluha popadla kufry a vydali jsme se na tour de Limak. Jedním výtahem dolů pak chodbou rovně, doprava, doleva, výtahem opět nahoru a zase chodbou až jsme se dostali do bloku B, který je cca v polovině hotelové zahrady. Pokoj je standart (odpovídající obyčejnému penzionu s hodnocením 2-3 hvězdičky) a nijak zvlášť hezky nevoněl. Ručníky čisté, nevoňavé, vybavení pokoje starší funkční. Televize malá a programy jen turecké. Vybavení koupelny smutné. Protékající záchod, neodtékající umyvadlo. Minibar prázdný a jakože terasa s výhledem do zdi kde vedla silnice pro personál a bus, který vozil lidi od pláže. Po celém pokoji mravenci. Pokoj byl vhodný maximálně pro personál nebo pro animátory. V žádném případě to nebyl pokoj v pěti hvězdičkovém hotelu. Úklid smutný, výměna ručníků, vytřít ustlat a hotovo. Ložní prádlo nebylo vyměněno ani jednou. Obrátili jsme se na recepci a snažili jsme se situaci řešit. Bohužel bez výsledku. Hotel byl plný a změna nebyla možná. Opravář se po celou dobu nenašel a záchod protékal celý pobyt. Župan jsme nedostali ani jednou a mini bar doplnili 1x až na třetí upozornění. V polovině pobytu nám beze slova zmizela z pokoje přistýlka. Naštěstí postel byla dost velká, abychom se vyspali ve třech, ale hotel opět nijak nereagoval. Hned na to jsme od GUEST RELATIONS dostali dopis jak s námi vše vyřeší. No, nevyřešili nic vše tak nějak vyšumělo. Z recepčního vypadla hláška: No co by jste chtěli je to „standart“ pokoj……

Snažili jsme se najít oficiální označení hotelu, který dokazuje, že se jedná opravdu o hotel s 5ti hvězdičkami. Dokonce jsme se dotazovali i pořádající cestovní kanceláře, ale nikde není možné dohledat tyto informace. Na zdech hotelu visí pouze certifikáty spolupracujících cestovních agentur, že hotel doporučují a označují jeho služby za 5ti hvězdičkové. Nic víc.

Strava

V restauraci Limak, která je rozdělena na venkovní a vnitřní část je vše neřízený chaos. Z počátku jsme se divili, proč jsou před otevřením restaurace velké fronty. No, ono když jste nepřišli včas, tak jste zažili své. Na začátku jsou stoly prostřené bílým úzkým pruhem nebo při snídani šedým prostíráním na kterém leží vidlička a nůž. Většina podsedáků je čistá a suchá. Jídlo na pultech je upravené. To vše se po 20ti minutách změní. Lidé se nahrnou a není nic. Není kam si sednout, není kdo by uklidil po předchozích strávnících, není kdo by prostřel. Nezřídka jsme si museli uklidit prostřít a počkat si na prázdný stůl. Restauraci nezvládají ani omylem! Jedenkrát jsme zkusili přijít do restaurace později a výsledkem bylo, že už nebylo z čeho vybírat. V restauraci byl opravdu hukot, řev dětí na hoverboardech, koloběžkách, kolečkových bruslích a všudy přítomné kočky. O nějakém dress codu nemohla být ani řeč. Lidé chodili do restaurací i ve spodním prádle. Restaurace je kapacitně hodně pod dimenzovaná a personál hodně otrávený.

Co se týče kvality stravy a pestrosti jedním slovem děs. To co jste našli první den jste stoprocentně našli další den a bohužel i den poslední. Je jasné, že recyklace musí v nějaké formě být, ale tohle byl vrchol. Byli pulty, kterých si téměř nikdo nevšiml. Ostatní jídlo bylo ….. nedochucené, nedobré a to máme tureckou kuchyni rádi a vážně jsme se těšili. U dezertů šlo o barvy a tvar chutě byly úplně stejné. Vše bylo hlavně přeslazené! Vzhledem k poloze jsme očekávali i mořské speciality. 1x byly krevety, než jsme se usadili a došli pro prázdný talíř byly pryč. A to doslova nezbylo po nich vůbec nic. Kdybychom přišli o 10 min později, ani by jsme nevěděli, že nějaké byly. 1x bylo sushi. Bohužel plněné bylo saláty, které zbyly z oběda. Takže opět nic.

Naše stravování bylo dokola stejné snídaně (míchaná vajíčka, volské oko) oběd těstoviny nebo hranolky a k večeři bulgur těstoviny a někdy rýže. Téměř vždy jsme skončili jen s přílohami. Maso z grilu bylo většinou tvrdé nedochucené. Pokud to bylo mleté bylo cítit po klobásách, které k tomu v rámci recyklace jídla přidávali. Fakt se to nedalo!

Obědová restaurace, která je u pláže, byla o hodně lepší. Je tam také stále dokola to samé, ale nebyl tam takový hluk. Problém byl s kuřáky, kteří nemají ohledy a personál to neřeší i když jsou všude cedule, že se tam kouřit nesmí.

Obsluha

Hodně se to lišilo někteří tu práci už někdy před tím dělali a bylo to znát. Když jste chtěli nějaký koktejl dokonce věděli co do něj patří a opravdu Vám udělali i na oko hezký koktejl. Ale těch bylo hodně málo. Ostatní jsou nalévači, unavení, nepříjemní a příprava všeho byla nečistá. Ti kdo po celý den popíjeli alkohol ve velkém byli vždy spokojeni. Tvrdý alkohol se běžně naléval do 2DCl sklenic. 3x se nám stalo, že jsme byli přítomni velmi ostrého konfliktu mezi obsluhou barů a klienty. Situace byla vyhrocená a personál většinou daného pracovníka odvolal na jiné místo. Od prvního incidentu jsem již objednávky vyřizoval jako muž sám, nechtěl jsem, abychom se dostali do konfliktu a začalo to být i omezující vůči dítěti. Nikam jsme ji nepouštěli samotnou.

Prostředí

Rozhlehlý areál byl uklizený, udržovaný a na oko příjemný v mnoha ohledech hezčí než vnitřní prostory hotelu. Vstupní zámky na dveřích jednotlivých bloků vytržené a nefunkční. Na určených místech byli rozmístěny lednice s pitím. Okolo 21-22 hodiny zůstali otevřené pouze ty s vodou, ale už nebyli zapnuté lednice čili voda byla teplá. Tobogány jedou, animátoři se hodně snaží, písečná pláž s čistým mořem a pozvolným vstupem. Lehátek všude málo na počet hostů. Vzhledem k tomu, že v hotelu nebyl využíván systém náramků a označení hostů nezřídka se stávalo, že za hosty chodili místní návštěvy. Na recepci se přivítali a pak do večera využívali služeb hotelu i oni. Tím se počet hostů samozřejmě násobil.

Doporučení

Pokud hledáte hotel, který odpovídá 5ti hvězdám, tenhle vynechte. Nic až na krásnou zahradu tomu neodpovídá. Ti kdo píší recenze na místě jsou hotelem nepřímo tlačeni k pozitivním komentářům. Určitý den se Vám vypne připojení k WIFI a Vy nejdřív musíte vyplnit dotazník spokojenosti. Většina má pocit, že to nemohou vyplnit podle skutečnosti, bojí se odpojení od WIFI na stálo. Píšu recenzi s odstupem a se srovnáním s jinými pobyty, které jsme v 5ti hvězdičkovém hotelu zažili.

guest.czech@gmail.com

Termín dovolené s dětmi: srpen 2024

Hodnocení
  • 10% Spokojenost / cena
  • 20% Pokoj
  • 10% Úklid
  • 10% Služby
  • 10% Lokalita
Strava
  • 10% Špatná
Vhodný pro
  • rodiny s dětmi
Užitečné?Užitečná recenze?AnoAno (1)/NeNe (0)

Další recenze naleznete na

Invia.cz
92% 31 recenzí
Zobrazit
Dovolená.cz
60% 1 recenze
Zobrazit
Cestolino.cz
72% 3 recenze
Zobrazit

Může Vás zajímat