Sanatorium Kriváň
Pobyt v sanatoriu Kriváň
Pobyt v sanatoriu Kriváň
Vážení, ani nevím, kde začít. Vzhledem k tomu, že mám problém s páteří jsem se rozhodl pro sanatorium Kriváň v Karlových Varech. Příjem na hotel proběhl v pořádku. Chtěl jsem jednolůžkový pokoj, tak jsem si připlatit (pokoj je velice malý, ale útulný). Naordinované procedury mi vyhovovaly a většina personálu byla skvělá a profesionální. Problém byl v komunikací ukrajinsky (ruský) hovořícím personálem. Předpokládám, že když jsem v českém hotelu a jsem ČECH!! , tak se mnou bude komunikace v češtině, bohužel některým jsem nerozuměl ani slovo. Chyba managementu, že nepřijímá nečesky hovořící personál se základy jazyka českého!!
Kapitola stravování: jídlo, které je nabízeno k výběru klientům ...je k zamyšlení. Stále opakující se jídlo, žádná pestrost, malé porce (např. 2 zmrzlinové kopečky rýže), vývary (polévka) nedochucené, není průběžně doplňování(saláty, dresing, pečivo, chleba, pitné nápoje). Skleničky na nápoje špinavé!! Postrádám kontrolní činnost provozních, kteří by měli dohlížet na kvalitu stravy, čistoty a provozu v době stravování. V některých případech se opět nešlo domluvit s personálem- číšnice.
Manager (ředitel) - dle mého soudu, tento člověk není osobou, která má vykonávat tuto funkci. Je to nereprezentativní typ managera (důchodcovska košile, která je plápolající na jeho kalhotech). Místo toho, aby se věnoval profesionálnímu řízení hotelu (nedostatkům, které jsem částečně popsal) , tak se věnuje spíše úsporám provozu ve smyslu, snižování počtu svítících žárovek má chodbě a regulaci topení. Jen pro pobavení: na tomto hotelu pouze a jedině pan ředitel určuje a reguluje teplotu topení. Samozřejmě na pokojích je chladno, někteří klienti v noci spali v županech, nebo do vyčerpání zásob jim byly zapůjčený El. přímotopy. Majitel(e) by měli zvážit u tohoto managera změnu vykonávané funkce a to na skvělého údržbáře.
Závěrem chci říct, že služby PROCEDURY byly skvělé a nemám výhrady, ale ostatní provozní záležitosti - jsem byl zklamaný a již bych se sem podruhé nevrátil. Výše uvedené informace jsou určené pro ostatní lidi, kteří zvažují strávit pobyt v tomto hotelu.
Termín s partnerem: listopad 2024
- 40% Spokojenost / cena
- 60% Pokoj
- 60% Úklid
- 40% Služby
- 80% Lokalita
- 60% Vybavení
- 40% Dobrá