Wellness Hotel Marta
Otřesné
Otřesné
Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o pomoc a zároveň podat stížnost na Wellness Hotel Marta na adrese: Kuklík 3, 592 03 Kuklík. Jedná se o to, že jsme dne 16.6.2020 udělali rezervaci na chaloupce Simona. Rozhodovali jsme se hlavně na základě recenzí a fotek, které byly uvedeny na webu hotelu a jiných rezervačních portálech. Načež jsem s hotelem vedl několikadenní komunikaci (nedostatek personálu) o vybavenosti dané chaloupky, nikde není uveden jmenovitý seznam vybavení a instalovaných zařízení pro hosty. Dovolal jsem se snad až na popatnácté. Jedna slečna recepční byla skoupá na jakékoliv informace, druhá již byla sdílnější. Ptal jsem se napřímo, vzhledem k nedostatečným informacím na webu etc., jaké je vybavení, že sebou budeme mít malého synka (9 měsíců), protože si v recenzi pár dní nazpět stěžoval jeden host, že tam nebyl ani vařič/plotýnka a neměli si ani jak ohřát jídlo, natož uvařit, což mě slečna recepční kvitovala, že už to paní manažerce říkali, ale nic se neděje. Tak že bych potřeboval aby tam byl vařič, na kterém si my sami uvaříme a také uvaříme pro syna, což mě bylo slíbeno . Dále aby tam byla tekoucí voda, ve snu by mě totiž nenapadlo, že nám po příjezdu sdělí, že voda není pitná!!!! Nicméně věc se vyprofilovala takto: Po příjezdu do hotelu a čekání 20 minut na recepci, nežli někdo dorazil nám bylo mimořídky oznámeno, že na chaloupkách neteče pitná voda, že je zakalená a zapáchá, ale že máme nachystané barely s vodou. Nevěděl jsem jak reagovat na situaci, před kterou nás hotel postavil. O tom, že voda je v nepořádku, jak podle slov slečny recepční, tak i následně manažera věděli minimálně 14 dní před naším příjezdem, při čemž věděli, že sebou budeme mít batole. Nikoho neinformovali, jak telefonicky, tak ani písemně o vzniklé závadě, ba dokonce tam ubytovávali hosty s tím, že podle slov paní recepční jeden z hostů skončil na infekčním oddělení s podezřením na infekci z dané vody, neb ji pil a koupal se v ní. Jak může hotelový resort neinformovat hosty o takto závažné závadě, jako je přísun pitné vody. Nedovedu si představit co by se stalo, kdyby se byť i při koupání náš synek vody napil. Slečna recepční nám dále sdělila, že mají na chaloupky rezervaci až do konce srpna, ale že se paní manažerka staví k problému laxně a neřeší ji s hosty, že barely stačí. Nastínil jsem recepční, že hodlám reklamovat pobyt a požaduji navrácení zálohy, neb nedodrželi standard, kterým snad tekoucí pitná voda v ubytovacím středisku, který se honosí reputací a má v názvu Wellness, je. Na to nám byl nabídnut privátní pokoj, který využívá rodina majitele pana Ing. Josefa Prajsnera, nebo jeho zaměstnanci. Pokoj nám ukázali a byl plný lahví od vína, rozestlaných postelí a pavučin. Toto jsme po debatě s mojí drahou chotí odmítly, neb to neodpovídalo ani naší představě o strávené dovolené a požadovali jsme vrácení zálohy. Po tom, co jsme si obratem, našli jiné ubytování, kde však nepřijímali bezhotovostně. Děkujeme za zkaženou letní dovolenou.
Termín dovolené s dětmi: srpen 2020
- 10% Spokojenost / cena
- 10% Pokoj
- 10% Úklid
- 10% Služby
- 10% Lokalita
- 10% Vybavení
- 10% Špatná