Le Pacha Resort

67% Velmi dobré na základě 448 recenzí
Le Pacha Resort

Doporučené termíny

3. 1. (Pá) - 10. 1. 2025 (Pá)
Letecky z Prahy8 dní (7 nocí)
All inclusiveLast minute
15. 1. (St) - 22. 1. 2025 (St)
Letecky z Prahy8 dní (7 nocí)
All inclusive
Klient nedoporučuje

Le Pacha

Le Pacha

20%Podprůměrné

Celkový dojem z dovolené v hotelu Le Pacha je tem, že všem, kdo by chtěli nebo by jen uvažovali strávit dovolenou v tom to hotelu, tak jen na vlastní nebezpečí a nebo ten, kdo by chtěl vyhodit těžce vydělané peníze z okna.

Nabídky cestovních kanceláří o kvalitě tohoto hotelu uvádějí nesprávné informace a navíc je zkreslují.

1.V tomto hotelu byly okradeny dvě České ženy cca o 600 Egyptských liber. Je nutné si dávat pozor na své věci.

2. Karty na plážové osušky osobně předejte recepčnímu a osobně si ověřte, že je řádným způsobem přijal a odepsal. Byl jsem svědkem, jak nejmenovanou Českou turistku šikanovali za to, že tuto kartu neodevzdala na recepci, ale nechali na pokoji. Samozřejmě na pokoji nebyla, neboť tuto kartu již mezitím schovali a požadovali po této nebohé turistce poplatek 10 Euro.

3. Dejte si pozor na pokojový bar !!! Budou po Vás nutit zaplatit když jste nic nevypili!!!!

DOPORUČENÍ Z VLASTNÍ ZKUŠENOSTI - KDO MÁ TROCHU ROZUMU A CHE NAVŠTÍVIT EGYT TAK V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ DO TOHOTO HOTELU,PROTOŽE Z VÁS OKRADOU A UDĚLAJÍ DOJNOU KRÁVU!!!!!!!!!!!

Ubytování v hotelovém pokoji vůbec neodpovídá deklarovanému ohodnocení hotelu Le Pacha čtyřmi hvězdami v nabídce cestovních kanceláří. Ubytování odpovídá maximálně dvěma hvězdám a to je nezbytné přimhouřit obě oči.

1.Vybavení pokoje je zastaralé

2. Postel na které se nedalo spát, přežít však ano.

3. Koupelna je vyspárovaná nějakým amatérem a málo udržovaná

4. V sousedství hotelu cca 20m je umístěná čistička odpadních vod s dmychadlem. to permanentně během pobytu vytvářelo silný hluk o nízkých frekvencích, což narušovalo pohodu pobytu a zejména spánkovou pohodu.

5. Úklid pokoje nebyl prováděn hotelem do doby, než byl požádán hotelový personál, aby úklid prováděl. Úklid byl prováděn tak, že vlastně nebylo uklizeno. Pouze ustlaná postel, ledabyle vytřeno, občas umyto i WC. Všude prach, písek atd. Důležité je, že chtěli stále bakšiš.

5. v prostorách v komplexu hotelu byly občas na zemi odpadky

6. V komplexu hotelu byly chovány kočky, jejichž exkremety občas silně zapáchaly, když jste se šli stravovat nebo jen tak procházet.

Stravování v hotelovém komplexu vůbec neodpovídá deklarovanému ohodnocení hotelu Le Pacha čtyřmi hvězdami v nabídce cestovních kanceláří. Stravování odpovídá maximálně třem hvězdám a to je nezbytné přimhouřit obě oči.

1. Rozmanitost stravy se stále opakovala, tzn. stále jedno a to samé

2. Malý výběr ovoce, pouze fíky, hrušky,pomeranč, občas banán

3. Kuchařský personál a číšníci se snažili vše udržet v čistotě.

4. Nicméně je třeba říci, že každý si mohl vybrat.

5. Na této stravě se dalo přežít

Služby hotelu lze hodnotit pouze třemi hvězdami a ne čtyřmi jak uvádí nabídka cestovních kanceláří a to s přimhouřenýma očima.

Personál byl vcelku usměvavý, sem tam ochotný( hlavně za bakšiš), ale hlavně unavený.

1. Při odjezdu - místní pikolík mi chtěl zabalit kufry a přitom na mě za to vyžadoval 8 USD. Zeptal jsem se ho jestli se nezbláznil, že za 8USD si mohu koupit celou roli.Ten samý pikolik rozbil české turistce a ještě před ní její kufr. Řekl jen "sorry" pokrčil rameny a odešel a zanechal všechny v údivu nad jeho jednáním.

2. Dejte si pozor na pokojový bar (ledničku). S přítelkyní jsme vypili dvě láhve vody z tohoto minibaru s vědomím tohoto, že máme každý den k dispozici láhev pitné vody na osobu, jak nám při příjezdu sdělil agent cestovní kanceláře Blue Style. Samozřejmě, že hotel nám nikdy tyto láhve nevydal, a to ani když jsme jeli na celodenní výlet do Luxoru. Dostali jsme svačinu, která nebyla poživatelná, a vyhodili jsme ji za rohem do popelnice a k pití jsme dostali každý dvě pitíčka. Takže nakonec chtěli zaplatit tyto vody z minibaru. Šlo pouze o princip z mé strany. Delegát cestovní kanceláře Blue Style se nás vůbec nezastal, najednou neuměl česky. Anglicky mluvil o to , že o ničem neví a navíc nás doprovází pouze na letiště. Když jsme volali delegátovi, který nás ubytovával, tak nebyl k sehnání, ač tvrdil, že můžeme volat kdykoliv. Po půlhodinové hádce jsem byl nucen, abychom mohli v klidu odjet z tohoto domu hrůzy zaplatil 3 Eura. (Jinak v obchodě láhev vody stojí 3LE což je asi 50 E centů). Směšné.

To samé chtěli i po české turistce, kterou obvinili, že vypila nějaké nápoje a poté je doplnila jiným druhem. Opět další dohady a hádka.

3. Karty na plážové osušky osobně předejte recepčnímu a osobně si ověřte, že je řádným způsobem přijal a odepsal. Byl jsem svědkem, jak nejmenovanou Českou turistku šikanovali za to, že tuto kartu neodevzdala na recepci, ale nechali na pokoji. Samozřejmě na pokoji nebyla, neboť tuto kartu již mezitím schovali a požadovali po této nebohé turistce poplatek 10 Euro.

Jediné co na této dovolené zanechalo celkový pozitivní dojem z Egypta je pláž a Rudé moře.

1. Pláž byla relativně čistá, i když sem tam se nalezl nějaký odpadek. Hlavně nedopalky cigaret.

2.Lehatka odpovídala stáří, ale nerozpadly se.

3. Podložky na lehátkách by zasloužily výměnu. Bylo na nich znát jejich nadměrné používání a opotřebení

4. Plážové osušky a jejich servis byl bez problému až na to že některé osušky byly potrhané a občas i dokonce špinavé

5. Slunečníky odpovídaly stáří. Některé byly vybaveny elektrickým svítidlem, často nefunkčním. Přívod elektřiny byl obnažen. Zřejmě Egyptské předpisy o bezpečnosti u el.zařízení jsou jiné než v Česku.

6. Kvalita vody a moře byla vynikající.

7. Plážový bar fungoval. Úroveň lze hodnotit standardními dvěma hvězdami. Nic více.

Centrum Hurghady. Co více říci. Je to Afrika. Špína, prach, smrad, a otravní agresivní trhovci, kteří se Vás za každou cenu snaží obrat o těžce vydělané peníze za padělky.

Celkový dojem je takový, že každý Egypťan z Vás chce vytáhnou co nejvíce peněz. Při nákupu to není příjemná hra ale tvrdá agrese za strany obchodníků, kteří z 95% nabízejí padělky. Obrat se Vás snaží i hotelový personál i cestovní kanceláře a co je politování hodné i České CK a to bez okolků nabízejí předražené zájezdy až 40 % než místní CK a přičemž tvrdí, že cestovní pojištění uzavřené v CK neplatí v případě, že pojede na výlet s jinou CK. Je to lež a klamání zákazníků. V obchodních podmínkách pojišťovny nic takového není. Všichni se Vás snaží ohromit, kolika řeči umí, ale zdání klame. Prodejci umí několik vět pěti jazyky – rusky, anglicky, německy a polsky. Když neuděláte obchod, tak nadávají. V žádném případě se nenechte nalákat do obchodu a hlavně do malých a neznámých prostor. Mluví strašně rychle, že jim ani není rozumět a věty skládají z několika různých jazyků. A když jsou v úzkých tak najednou nerozumí, pouze arabsky a to včetně delegátů od CK zejména od CK Blue style.

Na závěr: byli jsme, viděli jsme, přežili jsme a už do Egypta nepojedeme.

Termín dovolené s partnerem: září 2016

Hodnocení
  • 20% Spokojenost / cena
  • 20% Pokoj
  • 10% Úklid
  • 20% Služby
  • 50% Lokalita
  • 30% Vybavení
Strava
  • 30% Podprůměrná
Vhodný pro
  • rodiny s dětmi
Užitečné?Užitečná recenze?AnoAno (5)/NeNe (2)

Další recenze naleznete na

Invia.cz
76% 220 recenzí
Zobrazit
Dovolená.cz
60% 60 recenzí
Zobrazit
Cestolino.cz
52% 14 recenzí
Zobrazit

Může Vás zajímat