Kamenec Hotel

73% Velmi dobré na základě 116 recenzí
Kamenec Hotel

Doporučené termíny

2. 7. (St) - 13. 7. 2025 (Ne)
Autobusem12 dní
All inclusiveFirst minute
30. 8. (So) - 6. 9. 2025 (So)
Letecky z Ostravy8 dní
All inclusiveFirst minute
Klient nedoporučuje

jen pro nenáročnou klientelu

jen pro nenáročnou klientelu

10%Špatné

1/V katalogu je uvedeno:“komfortní čtyřhvězdičkový hotel“- úroveň hotelu nedosahuje ani dvou hvězdiček. Jedná se o nízkonákladový provoz, kdy majitel hotelu šetří na personálu, na údržbě i na službách pro klienty.

A/chybí personál, který by dohlížel a udržoval úroveň čtyřhvězdičkového hotelu, takže provoz celého hotelu jede jaksi „samospádem“ a je ponechán na pospas neukázněným turistům. Po chodbách potkáváte muže v trenýrkách, ženy zabalené do ručníků, do pozdních nočních hodin si z chodeb děti udělaly dostihovou dráhu, z výtahů hračku. Recepční v ranních hodinách nenajdete za recepčním pultem, ale spící na gauči v „lobby baru“.

B/Na pokojích nedostatky ve smyslu zápachu v koupelnách z odpadů, nefunkční odvětrací systém v koupelně, z fénu se při provozu dýmí. Odpadlé číslo pokoje 216 (trvalo 5 dní, než došlo k nápravě), viklající se zábradlí u centrálního schodiště. Místy zatékající střecha, místy mravenci na pokoji, odlepující se kachličky, proleželé, tvrdé matrace, polštáře napěchované cupaninou či starými hadry-takže o kvalitním spánku si můžete nechat jen zdát.

C/ Není nikdo, kdo by kontroloval zákaz vynášení jídla z jídelny, takže běžně potkáte na schodech zbytky jídla- viz foto.

D/ Není nikdo, kdo by dodržoval zásady provozu bazénu-tyto vypsány jen v ruštině a angličtině (drtivá většina turistů je z Česka a Polska), takže při koupání v bazénu nevíte, z které strany vám skočí dítě či dospělý za krk, zakázané potápění v bazénu také nikomu nic neříká.

E/ Hotel se prezentuje jako vhodný pro rodiny s dětmi, ale opět není nikdo, kdo by tento status ohlídal-u bazénu se opalují turistky „nahoře bez“, opilí muži se „baví v brouzdališti pro nejmenší a sjíždějí skluzavku za doprovodu sprostých výrazů“ a nejmenší děti jen přihlížejí, učí se sprostým slovům a seznamují se s nahotou cizích žen, protože opět není nikdo, kdo by tyto neukázněné rekreanty odkázal do správných mezí. Krom toho není nikdo, kdo by udržoval pořádek v okolí bazénu, myl lehátka,..apod. Takže než si lehnete, musíte si lehátko sami umýt od rozlitých káv a alkoholu, vysypat si plné popelníky. O kvalitě vody v bazénu by se také mohlo polemizovat. Kdo zná základy bazénové chemie, ví, jak je důležitá rovnováha a hygiena a dávkování chemie, toto je téměř nemožné dodržovat, když do bazénu chodí rekreanti bez předchozí sprchy (k té se totiž nelze dostat, protože je „zabarikádovaná“ lehátky a zase není nikdo, kdo by sjednal nápravu), v bazénu si umývají nafukovací lehátka, která měli předtím v moři, chodí si do bazénu mýt boty od písku, ždímají do bazénu plínky nejmenších dětí (a zase chybí ten, kdo by sjednal pořádek).

F/ V katalogu se uvádí, že je v hotelu sauna, masáže, fitness- nic z toho není pravda. Místnost s fitness byla vyklizena a místo toho je zde dětský koutek. Pokud chcete masáže, recepční teprve zjišťuje, zda je schopna v Kitenu nějakého maséra sehnat a saunu si můžete namalovat! Animační programy spočívají v tom, že dětem rozdají papíry a pastelky.

G/ restaurace- v katalogu cestovní kanceláře není uvedeno, že se jedná o restauraci se třemi hvězdičkami (hotel je uváděn jako čtyřhvězdičkový). Úroveň služeb ovšem neodpovídá ani tomuto počtu, spíše máte pocit, že jste se dostali do veřejné jídelny. Zase chyba vedení hotelu- není nikdo, kdo by dohlížel na dodržování společenské úrovně hodné názvu restaurace! O úrovni stravování níže.

Všudypřítomné běhající a řvoucí děti vám znemožňují užít si chvíli u stolu v klidu a pohodě a o nějaké konverzaci u stolu si můžete nechat zdát, pro neskutečný řev a rámus neslyšíte vlastní slovo. Navíc bezprizorní děti osahávají vystavené zákusky a ovoce.

Kapitola jídlo-vždy studené, přeplácané kořením, aby se překryla pravá „chuť“ použitých surovin. Každodenně mleté maso je cítit stařinou, tuk žluklý. Kuřecí maso-jen křídla a kuřecí „mikrošpalíky“ většinou vše zalité do „červené“ omáčky (V Bulharsku jsou kuřata asi bez prsních svalů a bez stehen). Při konzumaci jen preparujete rozdrcené kosti, abyste získali pár gramů masa. Máte dojem, že „maso“ pochází z nuceného výseku nebo to jsou nasekané kuřecí droby (původně snad určené do polévky). Pomalé doplňování spotřebovaného jídla, čekání i 15-20 min na doplnění.

Na snídani 2 stejné druhy sýra po celou dobu pobytu a každodenně párky a 2 druhy salámu. Pro děti jen čokoládové cereální kuličky, mléko, kyselý hrudkovitý jogurt, džem. Máslo nahrazeno nekvalitním margarínem. Každý druhý den vaječina. To, co se nespotřebovalo u snídaně, objevíte při dopolední svačině anebo při obědě (zde zbytky salámu a ranních sýrů nakrájené v rajčatovo-okurkových salátech), odpolední zmrzlina opět nechaná na pospas rekreantům, takže bez jakýchkoli hygienických zásad se děti i dospělí hrabou nemytýma rukama v mrazáku s vaničkami zmrzliny, místo přítomnosti personálu, který by zmrzlinu servíroval. Minimální množství a sortiment ovoce a zeleniny, který se smrsknul na rajčata a okurky, strouhanou mrkev a zelí, z ovoce nezralé nektarinky, meloun a nezralé hroznové víno.

H/ delegátka-neschopná, nekompetentní, arogantní. Jakýkoli problém uzavře tím, že klientovi řekne, ať čeká, že mu napíše SMS, která ovšem nikdy nedorazí, nebo že zavolá a na hovor můžete čekat do soudného dne. Já osobně jsem měla tu čest 2x, kdy jsem byla takto „vyřešena“.

Informační tabule je nízká, informace jsou až u země v úrovni očí dřepícího dvouletého dítěte- to ovšem neumí číst. Navíc na informačních tabulích nejsou dostatečné informace o zásadách chování v hotelu a u bazénu, chybí informace o možných fakultativních zájezdech, jen ty, které jsou uvedeny v katalogu cestovní kanceláře. Předpokládala bych uvedení „rozvrhu“ zájezdů na celý týden s časovým harmonogramem odjezdů a příjezdů pro možnost plánování výletů během celého pobytu. Dále by zde měly být informace o animačních programech pro děti, ty se ovšem stejně žádné nekonaly.

Termín dovolené: srpen 2014

Hodnocení
  • 40% Spokojenost / cena
  • 50% Pokoj
  • 60% Úklid
  • 10% Služby
  • 80% Lokalita
  • 10% Vybavení
Strava
  • 10% Špatná
Užitečné?Užitečná recenze?AnoAno (1)/NeNe (3)

Další recenze naleznete na

Invia.cz
84% 75 recenzí
Zobrazit
Dovolená.cz
60% 33 recenzí
Zobrazit
Cestolino.cz
46% 8 recenzí
Zobrazit

Zájezdy a ubytování do hotelu Kamenec Hotel nabízí


Může Vás zajímat