Klient nedoporučuje

do Harrychovky už nikdy

https://www.cestolino.cz/uzivatel/d/radek12/

do Harrychovky už nikdy

10%Špatné

Za můj život jsem projezdil plno pensionů a hotelů,ale co jsem zažil v hotelu Harrachovka je nehorázné. Začalo to průměrným malým pokojem pro 3 osoby se starými postelemi, málo svítícím světlem(umíráčkem).Dále plísněmi v koupelně, která byla zastaralá. V bazénu nefunkční skříňky , nebyli kam odložit věci.Bazén byl celý žlutý neudržovaný. Dále hotel nabízí jako welnes Solnou jeskyni, kde jsme přišli ve třech lidech a čekali nás jen dvě lehátka. V Solné jeskyni byl nepořádek, ještě od minulé návštěvy na sedačkách sůl a bylo tam ticho jako v hrobě(hudbu nám nikdo nezapnul). Největší perlička nás ale čekala až v jídelně v podobě totálně zmateného a neustále nestíhajícího číšníka(jestli se to o něm dá říct).V sobotu po příjezdu jsme si chtěli dát kávu, na kterou jsme čekali půl hodiny,přesto,že měl v restauraci asi 6 lidí. Docela nám na ni přestala chuť.Večer když jdete na pivo, tak se nemusíte bát, že se opijete, protože na něj tak dlouho čekáte, že si musíte dojít k baru a pak stejně stále čekáte. Když se ozvete, tak jste vy ti špatní, protože on toho má prostě moc.4 osoby v restauraci je pro něho prostě moc a tak jsme po večerní zkušenosti již do restaurace nechodili a kupovali si ve večerkách na pokoj, protože to za ty nervy prostě nestojí!! Snídaně jsou od 7:30 do 9:30 hodin, ovšem když jsme přišli v 9:00 hodin na snídani,tak to bylo jak u vyžraného krámu(3ks plátk.sýru,4 ks olezlého salámu).Čeho bylo dost byla marmeláda,bílý jogurt.Takhle jsme si snídani opravdu nepředstavovali a když jsme řekli číšníhovi o doplnění,tak s námi polemizoval,že nestíhá a máme chodit dřív.Po asi 15 minutách dohadování jsme se dočkali alespoň nějakého sýra,salámu a opečeného gothaje.Myslím,že by číšník měl sklopit uši-omluvit se ane ještě útočit na hosty s tím,že je v hotelu 90 lidí a nedá se to prostě stíhat. Podotýkám,že se stále jedná o stejného číšníka.Večeře jsou dobré, výběr ze 3 druhů jídel,ale nesmíte si k tomu nic dát co by přinášel pan číšník. Po 20 minutách čekání jsme se zvedli k baru a zeptali na kávu-byli jsme odmítnuti,že nemá čas. Tak jsme poděkovali za příjemné chování, člověk si nemůže dát nic a on ještě drze sdělil,že je to z jeho strany v pořádku. Tak pane majiteli co to tam máte za zaměstnance!!!

Termín dovolené s dětmi: září 2020

Hodnocení
  • 10% Spokojenost / cena
  • 30% Pokoj
  • 50% Úklid
  • 40% Služby
  • 70% Lokalita
  • 40% Vybavení
Strava
  • 50% Dobrá
Užitečné?Užitečná recenze?AnoAno (0)/NeNe (0)

Další recenze naleznete na

Invia.cz
86% 37 recenzí
Zobrazit
Dovolená.cz
60% 2 recenze
Zobrazit
Cestolino.cz
61% 5 recenzí
Zobrazit

Zájezdy a ubytování do hotelu Hotel Harrachovka nabízí


Může Vás zajímat