Cestovka travelsnack
Vloženo: 27. května 2019
Poslední příspěvek: 27. února 2023
čerstvý příchozí /
Růžička
čerstvý příchozí /
před 5 lety
Růžička
Prosím o radu na cestovní kancelář travelsnack jestli se opravdu mohu spolehnout ze odletime na dovolenou
čerstvý příchozí /
Sevro63
čerstvý příchozí /
před 5 lety
Sevro63
před 5 lety
My asi ako tu čítam prídeme o 980e.
Mali by sme letieť 26.7. Takže nikto z Vás čo by ste v najbližších dňoch mali letieť ani jeden z Vás nedostal 15 dní pred odletom pokyny ani letenky. Takže vidím to tak, že sme pekne naleteli a oklamaných ľudí je viac než dosť, tak vidina vrátenia peňazí je dosť mizivá.
Možno preto Fio banka zablokovala účet, lebo bolo na travelsnack podané trestné oznámenie a tak im zabránili vybieliť účet a zdrhnúť. Možno uvidíme aspoň časť peňazí.
Mali by sme letieť 26.7. Takže nikto z Vás čo by ste v najbližších dňoch mali letieť ani jeden z Vás nedostal 15 dní pred odletom pokyny ani letenky. Takže vidím to tak, že sme pekne naleteli a oklamaných ľudí je viac než dosť, tak vidina vrátenia peňazí je dosť mizivá.
Možno preto Fio banka zablokovala účet, lebo bolo na travelsnack podané trestné oznámenie a tak im zabránili vybieliť účet a zdrhnúť. Možno uvidíme aspoň časť peňazí.
čerstvý příchozí /
Lienka
čerstvý příchozí /
před 5 lety
Lienka
před 5 lety
@Veva ~ a vy ste kedy mali letieť? Neposlali vám žiadne letenky ani pokyny? Travelsnack s vami vôbec nekomunikoval? Čítala som, že viacerým mali presunúť lety alebo vrátiť peniaze, no nikto nepíše ako to vlastne pokračovalo.. my máme letieť 17.8. , v týždni som volala do travesnacku do čiech, pán ma ubezpečoval, že teraz majú nejaké problémy , že to riešia, no že sa nemám obávať, že všetko bude v poriadku a my vycestujeme. No keď toto všetko tu čítam no neviem... Neostáva nám nič iné len čakať..
nový člen /
Ananas
nový člen /
před 5 lety
Ananas
před 5 lety
@Lienka ~ Dobré ráno,
my máme letět na konci července. Mě se nepodařilo z nich dostat ani vouchery, třikrát jsem tam volala a i psala, pán jen sliboval a nic. Četla jsem tu, že již nereagují vůbec a ani nepřijímají nové objednávky. Tak to je zřejmě konečná. Uvidím jak to dopadne s těmi co mají letět příští týden a kdyžtak to zkusím také aspoň oznámit.
my máme letět na konci července. Mě se nepodařilo z nich dostat ani vouchery, třikrát jsem tam volala a i psala, pán jen sliboval a nic. Četla jsem tu, že již nereagují vůbec a ani nepřijímají nové objednávky. Tak to je zřejmě konečná. Uvidím jak to dopadne s těmi co mají letět příští týden a kdyžtak to zkusím také aspoň oznámit.
čerstvý příchozí /
anonym
čerstvý příchozí /
před 5 lety
anonym
před 5 lety
@Ananas ~ Treba podať trestné oznámenie,čím viac nás bude,tým lepšie.Možem vedieť ako sa volal ten pán s ktorým ste komunikovali cez zákaznícku podporu???Lebo ja som mu po opakocaných výzvach o okamžité vrátenie peňazí a po jeho zavádzaní rovno povedala,že ak to nevyrieši pojde si aj on pekne sadnúť na 8 až 12 rokov do chládku!AJ SK číslo aj CZ čislo sú na súkromnú osobu a taktiež všetky účty vo Fio banke,ludia je to celé podvod.V deň pripísania nasich prostriedkov vo výške 2500 € firmu prepísali na maďara....!!!
čerstvý příchozí /
Simon
čerstvý příchozí /
před 5 lety
Simon
před 5 lety
Tak dnes mali letiet 4ludia cez nich do Bulharska. Poslali sme ich z letiska domov nakolko sa v zozname cestujucich nenachadzali. Pracujem v cestovnom ruchu od 2003 tento nazov agentury som v zivote nepocul. Ludia, ked vyberate zajazd, najdite si cas a obehajte fyzicky kamenne pobocky. Su cestovky, ktore tu predsa funguju 30rokov. Zajazd predsa nie je tricko aby ste si to objednavali z domu, cez mobil ci internet. Aky vyber, taka dovolenka.
Vložit odpověď