EasyJet - let s dětmi

Vloženo: 16. března 2019
Poslední příspěvek: 16. března 2019
Cleopatra
Dobrý den, chci koupit letenky pro rodinu s dětmi od Easyjet, mám koupit i sedadla, nebo je pravděpodobné, že nás při odbavení nechají pohromadě? A další dotaz ohledně zavazadla - lze přikoupit odbavené zavazadlo k rezervaci i později? Díky

Odpovědi 8 odpovědí

Jitka_V
před 6 lety
Nedávno jsme s EasyJet letěli a sedadla jsme nekupovali, přišlo nám to jako zbytečný výdaj. Děti už jsou větší, takže by jim ani nevadilo sedět bez nás. Ale posadili nás k sobě. Čísla sedaček byla už na letence.
Adam
před 6 lety
Nekupoval bych, easyJet Vás nechá u sebe...
Ondra
před 6 lety
@Cleopatra ~ Dobrý den, ta pravděpodobnost, že budete sedět spolu určitě je, jak píšou @Adam a @Jitka_V . Pokud by vás neposadili k sobě, tak se stále nabízí varianta, kdy zkusíte požádat spolusedícího, jestli by si s vámi nevyměnil místo (i když by se to úplně nemělo ). Určitě vám většina lidí rádo vyhoví.
Odbavené zavazadlo je možné dokoupit i později – buď u odbavovací přepážky nebo u odletové brány. Počítejte však s tím, že si připlatíte
Více informací najdete tady www.easyjet.com/cs/obchodni…
Cleopatra
před 6 lety
Děkuji všem.
Cleopatra
před 6 lety
@Ondra ~ Děkuji moc! nevíte prosím ještě jestli si mohu k příručnímu zavazadlu vzít kabelku zvlášť bez příplatku jako u jiných společností?
Ondra
před 6 lety
@Cleopatra ~ Bez poplatku to u easyJet nejde, jsou k tomuhle velmi přísní.
Mrkněte do průvodce – mělo by to být bez problémů, pokud máte EasyJet Plus, FLEXI fare nebo Upfront kartu, případně pokud jste si zakoupila sedadlo s větším prostorem pro nohy
Cleopatra
před 6 lety
@Ondra ~ Děkuji. Možná jsem otravná, ale poradíte mi ještě? Zakoupila jsem tedy letenky, ale nepřišel mi potvrzovací email. Od jiných společností mi vždy přišlo téměř okamžitě potvrzení o platbě a rezervaci. Na jejich strankách mám pouze konkretní číslo rezervace s mými osobními údaji. Je to takhle ok? Nebo mám plašit? A stačí mi to pouze uložené v mobilu nebo musím letenky vytisknout?
Ondra
před 6 lety
@Cleopatra ~ Vůbec nejste otravná. Jen se ptejte... Pokud máte číslo rezervace, tak je vše v pořádku (e-mail nepotřebujete).
Pokud se odbavíte online a máte aplikaci, tak stačí v mobilu (na letišti načtete kód letenky a projdete). Pokud aplikaci nemáte, tak si letenku vytiskněte. Jinak je ještě možnost odbavení na přepážce na základě pasu či občanky.

Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé

Přihlaste se nebo si vytvořte profil ve formuláři níže. Stačí napsat Váš příspěvek a zadat e-mailovou adresu pod kterou se chcete registrovat. Následně Vám pošleme na e-mail potvrzovací odkaz, kterým registraci dokončíte.

Vložit odpověď

    Odesláním formuláře jsem srozuměn(a) s informacemi o zpracování osobních údajů