EasyJet - let s dětmi
Vloženo: 16. března 2019
Poslední příspěvek: 16. března 2019
stálá členka /
Cleopatra
stálá členka /
před 6 lety
Cleopatra
Dobrý den, chci koupit letenky pro rodinu s dětmi od Easyjet, mám koupit i sedadla, nebo je pravděpodobné, že nás při odbavení nechají pohromadě? A další dotaz ohledně zavazadla - lze přikoupit odbavené zavazadlo k rezervaci i později? Díky
Administrátor /
Ondra
Administrátor /
před 6 lety
Ondra
před 6 lety
@Cleopatra ~ Dobrý den, ta pravděpodobnost, že budete sedět spolu určitě je, jak píšou @Adam a @Jitka_V . Pokud by vás neposadili k sobě, tak se stále nabízí varianta, kdy zkusíte požádat spolusedícího, jestli by si s vámi nevyměnil místo (i když by se to úplně nemělo ). Určitě vám většina lidí rádo vyhoví.
Odbavené zavazadlo je možné dokoupit i později – buď u odbavovací přepážky nebo u odletové brány. Počítejte však s tím, že si připlatíte
Více informací najdete tady www.easyjet.com/cs/obchodni…
Odbavené zavazadlo je možné dokoupit i později – buď u odbavovací přepážky nebo u odletové brány. Počítejte však s tím, že si připlatíte
Více informací najdete tady www.easyjet.com/cs/obchodni…
Administrátor /
Ondra
Administrátor /
před 6 lety
Ondra
před 6 lety
@Cleopatra ~ Bez poplatku to u easyJet nejde, jsou k tomuhle velmi přísní.
Mrkněte do průvodce – mělo by to být bez problémů, pokud máte EasyJet Plus, FLEXI fare nebo Upfront kartu, případně pokud jste si zakoupila sedadlo s větším prostorem pro nohy
Mrkněte do průvodce – mělo by to být bez problémů, pokud máte EasyJet Plus, FLEXI fare nebo Upfront kartu, případně pokud jste si zakoupila sedadlo s větším prostorem pro nohy
stálá členka /
Cleopatra
stálá členka /
před 6 lety
Cleopatra
před 6 lety
@Ondra ~ Děkuji. Možná jsem otravná, ale poradíte mi ještě? Zakoupila jsem tedy letenky, ale nepřišel mi potvrzovací email. Od jiných společností mi vždy přišlo téměř okamžitě potvrzení o platbě a rezervaci. Na jejich strankách mám pouze konkretní číslo rezervace s mými osobními údaji. Je to takhle ok? Nebo mám plašit? A stačí mi to pouze uložené v mobilu nebo musím letenky vytisknout?
Administrátor /
Ondra
Administrátor /
před 6 lety
Ondra
před 6 lety
@Cleopatra ~ Vůbec nejste otravná. Jen se ptejte... Pokud máte číslo rezervace, tak je vše v pořádku (e-mail nepotřebujete).
Pokud se odbavíte online a máte aplikaci, tak stačí v mobilu (na letišti načtete kód letenky a projdete). Pokud aplikaci nemáte, tak si letenku vytiskněte. Jinak je ještě možnost odbavení na přepážce na základě pasu či občanky.
Pokud se odbavíte online a máte aplikaci, tak stačí v mobilu (na letišti načtete kód letenky a projdete). Pokud aplikaci nemáte, tak si letenku vytiskněte. Jinak je ještě možnost odbavení na přepážce na základě pasu či občanky.
Vložit odpověď