Pantour s.r.o

Vloženo: 15. března 2019
Poslední příspěvek: 11. května 2021
Jarmila66
Zdravím všechny cestovatele, nemáte prosím zkušenosti s cestovní kanceláří Pantour s.r.o? Děkuji

Odpovědi 22 odpovědí

Tom_D
před 6 lety
Vím, že na CK Pantour častěji zaznívají negativní reference, já s ní mám jednu zkušenost z roku 2016, kdy jsme s CK cestovali na Kos a všechno bylo naprosto v pořádku a bez komplikací. Naopak dokonce delegátka byla velmi příjemná, ochotná a informovaná, což není vždy už všech CK pravidlem. Vím ale, že s CK Pantour bývají často problémy, že neubytují své klienty do ubytovacích kapacit, které si zaplatili. Zalíbil se Vám nějaký hotel přímo z nabídky této CK nebo proč zvažujete CK Pantour?
Jarmila66
před 6 lety
@Tom_D ~ Dobrý večer Tomáši, moc děkuji za Vaši odpověď. Asi raději zvolím jinou CK. Četla jsem více ne úplně pěkných recenzí. Chtěli jsme s nimi jet do Bulharska.
Tom_D
před 6 lety
@Jarmila66 ~ Rozumím, těch ne zrovna dobrých recenzí na tuto CK je asi více, v každém případě se vždy spíše ozvou ti, kteří byli nespokojeni a ti spokojení si to často nechávají pro sebe. Proto jsem zmínil svoji dobrou zkušenost. Chápu ale, že se nechcete vystavovat riziku A kterou jinou CK zvažujete pro Bulharsko?
Josef01
před 5 lety
@Jarmila66 ~ Storno poplatek 32% i půl roku předem!!! Doufám že CK doplatí na svou politiku kterou vede v současné době.Doporučuji CK Alexandria,Exim tour Čedok kteří se i v téhle vyhrocené době dokáží zachovat slušně a doufám že z toho budou časem profitovat.CK Pantour svojí nekorektností na to jistě doplatí.
Sovice
před 5 lety
@Jarmila66 ~ Já bych CK Pantour už nejela nikdy nikam a napíšu Vám proč. V lednu 2016 jsem si zakoupila zájezd do Řecka od 2.7.2016 do 9.7.2016 na ostrov Kréta – Agios Nikolaos do SANTA MARINA HOTELU +++. Záměrně jsem si vybrala místo pobytu již v lednu 2016, neboť můj jediný požadavek byl, abychom měli pokoj v hotelu, kde budeme mít ALL INCLUSIVE. Po přečtení některých recenzí na ubytování jsem se raději telefonicky informovala přímo v cestovní kanceláři Pantour, zda-li budu mít pokoj v hlavní budově a ne ve vedlejší části hotelu, který je součástí hotelového komplexu a nachází se přes ulici (informace z recenzí). Pracovnicí jsem byla ujištěna, že pokud mám ve smlouvě napsáno SANTA MARINA HOTEL znamená to hlavní budova, jinak se píše jen SANTA MARINA. Vysvětlení se mi zdálo být logické. Jaké bylo ovšem moje překvapení, když po příjezdu nás chtěli ubytovat ve vedlejším „hotelu“ – což byla ubytovna. Protože jsem se s paní na recepci nemohla domluvit, zavolala jsem delegátce, která nám byla uvedena v propozicích z letiště. Moje překvapení nebralo konce, protože delegátka mi sdělila, že nemá na starosti tento „hotel“, ale zároveň ani neví kdo jej na starosti má. Po ubytování na pokoji ve vedlejší budově, jsem si šla umýt ruce a v „koupelně“ při puštění vody upadl kohoutek a voda začala stříkat na všechny strany, tudíž i na mne. Schůzka s delegátkou se žádná po celou dobu pobytu nekonala, nikdo nepřišel, nikdo se neozval a nikdo nic neřešil. Žádná jiná česká cestovka tam neměla zastoupení. Při reklamaci zájezdu mi bylo sděleno, že jsem měla postupovat dle pokynů, avšak v tomto hotelu nebyl nikdo s kým bych mohla moje závady probrat, vůbec žádné informace v češtině, žádná kniha výletů , žádný delegát vůbec nikdo a dokonce na nás zapomněli i s odjezdem. To byla teda „dovolená“ zkrátka nemohli jsme se dočkat toho až přistaneme na letišti v Praze. Při reklamaci se snažili ze mně udělat debila, který neumí telefonovat.
saletta
před 5 lety
@Jarmila66 ~ já s nimi byla 2019 v Egyptě a nemohu si stěžovat, všechno bylo v pořádku, od vyzvednutí na letišti, transfer, přes celý pobyt až zase doprovod zpět při odjezdu. Co jsme potřebovali delegát zařídil, na výletech jsme měli česky hovořící egypťany, vše proběhlo na jedničku.... je to asi případ od případu.... recenze většinou píši jen ti, kteří si na něco stěžují, znám to sama ze své zkušenosti, 12 let pracuji v cestovní kanceláři. Já bych se toho vůbec nebála.... Navíc teď tomu nahrává doba Covidu a každá cestovka si bude svého klienta vážit...
Sovice
před 5 lety
@Jarmila66 ~ Zdravím ještě jednou, zapomněla jsem dodat, že to nebyl žádný levný zájezd. Jednání zástupců CK Pantour bylo zcela neprofesionální.
januš
před 4 lety
@Jarmila66 ~
Bohužel velice špatné,místo Vouschru jsme dostali poukaz,který je platný do 31.10.2020,s tím,že si máme vybrat dovolenou na příští rok,ale bohužel na příští rok nic ještě nenabízí,když si nevyberem penízky propadnou,dobrý že??Máte taky někdo takovou zkušenost????Právnička nám řekla,že tento poukaz je NEPLATNÝ,budem to muset řešit dál....
januš
před 4 lety
@Jarmila66 ~
Bohužel velice špatné,místo Vouschru jsme dostali poukaz,který je platný do 31.10.2020,s tím,že si máme vybrat dovolenou na příští rok,ale bohužel na příští rok nic ještě nenabízí,když si nevyberem penízky propadnou,dobrý že??Máte taky někdo takovou zkušenost????Právnička nám řekla,že tento poukaz je NEPLATNÝ,budem to muset řešit dál....
šašík
před 4 lety
@januš ~ jsem na tom úplně stejně. Mám poukaz na zaplacenou zálohu, po dotazu na cestovku prý bude nabídka na příští rok koncem srpna nebo začátkem září tak jsem zvědavá co tam bude. Zatím s tím málem co nabízí opravdu není co vybrat a dostat se na alespoň na podobnou cenu jakou jsme měli objednanou
anonym
před 4 lety
Otázka? Ze zájezdu na Krétu v ceně 13 290,- Kč byl storno poplatek čtyři měsíce před odletem 5290,- Kč !!! Ještě chvíli jsem váhala, protože mi je téměř 66 let, ale strach z corony převládl a v srpnu, více než měsíc před odletem, jsem za storno zaplatila již 5 900, - Kč. Odpověď na otázku o úrovni CK je pro mě jednoznačná - s CK Pantour již nikdy!!!! Eva
Arne1
před 4 lety
@anonym ~ přečetla jste si smlouvu? Cestovka se určitě chovala podle smlouvy. Kdyby jste se dostala do situace když to zruší cestovka, vrátila by vše a případně něco navíc.
Jinak, nebojíte se žít v Česku které je tak zoufale prolezlé koronou? Na Krétě jste mohla být chvíli ve zdravějším prostředí. (Je mi 67)
anonym
před 4 lety
@Arne1 ~ Dobrý den. Díky za reakci. Cituji že smlouvy, kterou jsem si samozřejmě přečetla: storno zájezdu 49-30 dní před odjezdem nejméně 20% za osobu z ceny zájezdu!!! Paradoxem je, že původní můj termín ODLETU byl 1.6. = v té době byly zavřené hranice a měla jsem tudíž právně daný nárok na vrácení celé zaplacené zálohy. Nechtěla jsem však ublížit cestovce, proto jsem na jejich navrh zájezd přeložila až na říjen!!! Ale čin čertu dobře, peklem se ti odmění....!Moje chyba, že jsem si nepřečetla předem recenze na PANTOUR!!! Eva
Arne1
před 4 lety
@anonym napsal(a):
@Arne1 ~ Dobrý den. Díky za reakci. Cituji že smlouvy, kterou jsem si samozřejmě přečetla: storno zájezdu 49-30 dní před odjezdem nejméně 20% za osobu z ceny zájezdu!!! Paradoxem je, že původní můj termín ODLETU byl 1.6. = v té době byly zavřené hranice a měla jsem tudíž právně daný nárok na vrácení celé zaplacené zálohy. Nechtěla jsem však ublížit cestovce, proto jsem na jejich navrh zájezd přeložila až na říjen!!! Ale čin čertu dobře, peklem se ti odmění....!Moje chyba, že jsem si nepřečetla předem recenze na PANTOUR!!! Eva
Měla jste nárok na plné vrácení v případě NEUSKUTEČNĚNÍ zájezdu, tedy když by to stornovala cestovka ! Když jste to stornovala vy ze svých soukromých důvodů, tak to se prostě nedá počítat.
Jak je to se změnou termínu to z toho netuším.
Iontum
před 4 lety
@januš
Momentálně řešíme stejný problém. Poukaz do 31.10. a Pantour tvrdí, že nemáme na vrácení peněz nárok. Voucher od nich máme z 27.4. tedy v době platnosti zákona 185/2020 Sb. (kde se píše, že pokud si nevybereme z nabídky, musí nám vrátit peníze do 14 dní po skončení platnosti voucheru).
Máte to s nimi někdo dořešeno?
bedamax
před 4 lety
@Iontum ~ mám stejný problém,peníze prý všechny propadnou cestovce,protože jsem přijala jejich voucher a ne LEX voucher. Měla jsem jet s maminkou ,které je 80 let a další dovolenou už nezvládne a já ji ošetřuji. Ale mohou mi prý umožnit, abych zájezd někomu dala !!! Pohrozila jsem žalobou,ale jen se mi vysmáli.
Iontum
před 4 lety
@bedamax ~ Také zvažujeme žalobu. Dali nám na výběr buď voucher a nebo storno. Nabídka neobsahovala v tu dobu platnou možnost vrácení peněz za zrušený zájezd ze strany CK. Myslím, že jak se bude 31.10. blížit, bude to řešit stále více lidí. Pokud by někdo plánoval žalovat je hromadně, rádi se přidáme.
anonym
před 4 lety
@Arne1 ~ V žádném případě nevrátí vše, okrádají lidi. Zájezd za 40 tisící, jako samoživitelka a objednatel jsem měla nárok na vrácení celé částky, po třech měsících dohadů jsem jim kývla na lex voucher na polovinu a polovinu, že mi vrátí. Zatím od nich nepřišla ani koruna, lex voucher je vystavený na 20 tisící s větou, že se jedná o všechny zaplacené zálohy. A tudíž nyní nemám krytých 20 tisíc. Pokud zkrachují, dostanu 20 tis.od pojišťovny a o 20 tis. se budu muset soudit, ale nikdo mi nezaplatí výlohy...takže nic.
DanaDianaNoymi
před 4 lety
@anonym ~ to je šílené
veran
před 4 lety
@januš ~ mam stejnou zkusenost mmt maji jiz rok mmych 45 tisic korun
jak to budete resit
prosim ozvete se

Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé

Přihlaste se nebo si vytvořte profil ve formuláři níže. Stačí napsat Váš příspěvek a zadat e-mailovou adresu pod kterou se chcete registrovat. Následně Vám pošleme na e-mail potvrzovací odkaz, kterým registraci dokončíte.

Vložit odpověď

    Odesláním formuláře jsem srozuměn(a) s informacemi o zpracování osobních údajů