Zrušení dovolené

Vloženo: 29. března 2021
Poslední příspěvek: 31. března 2021
NikDom
Dobrý den, v únoru 2020, ještě než se dostal Covid do ČR, Jsme si objednali zájezd přes agenturu Invia, cestovka Pantour. Cz. Ještě než jsem zaplatila zálohu, ptala jsem se, jak se bude situace řešit pokud nákaza covidem stále bude,bylo mi řečeno že se vrátí veškeré peníze ale že do té doby urcite už žádný covid nebude. Měsíc před od letem jsem jsem se opakovaně ptala, jak se teda situace bude řešit. Po několika emailech, kdy nikdo nic nevěděl. mi bylo řečeno, že mám vyplnit jejich dotazník ale že více informací mi zatim poskytnout nemůžou. V dotazníku jsme měli na výběr storno zájezdu, změnu termínu nebo destinací nebo přijmout Pojištěny poukaz. Vybrali jsme si poukaz, dva měsíce komunikace žádná, poté nám přišli dva poukazy, od Pantour platný do 31.10.2020 a od Invia poukaz na pojištění do 31.8.2021.Tak vznikly dohady, jaktoze poukaz platny jen do 31.10.2020.Pry jsme zrušili zájezd sami a nemáme nárok na Lex voucher do 31.8.2021.Tak jsme to bohužel přijali s tím, že jsme si do konce loňského října museli objednat novou dovolenou na rok do předu. Letos pět měsíců před odletem jsme se dohodli, že zájezd za nějaký minimální storno poplatek zrušíme úplně. Ale vypocitali nám storno poplatek 12972kč plus 1798kč pojištění. Takže jestli chceme stornovat, tak nám z celkové částky zálohy 19483kč vrátí pouze 4713kč. Dá se to nějak řešit? Děkuji za odpověď

Odpovědi 1 odpověď

DanaDianaNoymi
před 4 lety
@NikDom ~ obraťte se na soud bohužel asociace cestovního ruchu toto neřeší

Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé

Přihlaste se nebo si vytvořte profil ve formuláři níže. Stačí napsat Váš příspěvek a zadat e-mailovou adresu pod kterou se chcete registrovat. Následně Vám pošleme na e-mail potvrzovací odkaz, kterým registraci dokončíte.

Vložit odpověď

    Odesláním formuláře jsem srozuměn(a) s informacemi o zpracování osobních údajů