Bulharsko od 2 669 Kč
Zobrazit zájezdy

Booking.com vyžaduje 50% zálohy při stornu

Vloženo: 16. dubna 2020
Poslední příspěvek: 5. ledna 2021
Ladi
Dobrý den, přes Booking.com jsem měla rezervaci do Bulharska koncem května, původně měli odečíst z mého účtu 2.polovinu platby až po příjezdu na místo.Odebrali si, nevím kdo, zda Ubytovací zařízení nebo Booking, můj pay učet, s tím že si odečtou 1.polovinu za ubytko měsíc před přijezdem což by mělo bát koncem dubna. Ale nyní koukám, že Booking z ničeho nic, dal na jejich stránky , že pokud pokud do 28.4. si vystornuji ubytko, dostanu zpět pouze 50% , jak se mám bránit a nedovolit ,asi Bookingu, aby si odebrali 50% z mého účtu, když původně na jejich stránkách bylo , že pokud vystornuji ubytko měsíc před přijezdem na ubytko, nebudu nic platit a najednou to změnili a chtějí 50%... děkuji za odpoved Ladi

Odpovědi 13 odpovědí

Maja
před 5 lety
@Ladi ~Dobrý den, mám úplně stejný problém, v lednu jsme si zarezervovali ubytování ve Španělsku přes booking.com a strhli nám 30 % zálohu a nyní nám nechtějí vrátit ani zálohu ani posunout termín na příští rok, tak nevím jak se bránit. Odlet jsme měli mít 4.6. Poradi někdo jak v tomto případě postupovat?
Ladi
před 5 lety
@Maja ~ No to není první problém s Booking, a navíc vůbec nereagují, psala jsem 8stížností a vubec nic, pro mě to jsou zmrdi, kdyby někdo věděl jak z toho ven? Moje vina to není, že se to vše posr.... jestě s letadlem musím pořešit , co a jak, to už nám zaplacený
Maja
před 5 lety
@Ladi ~ My taky máme i letenky, tam snad nebude problém, jen to ubytování, pokud to booking nebude mít zájem řešit, nezbude nic jiného než podat trestni oznámení, nikdo v lednu nemohl tušit, že všechno takhle dopadne a nebudeme moct vycestovat, dva roky si na to člověk šetřil peníze i dovolenou
Surimi
před 5 lety
Včera jsem s těžkým srdcem zrušila rezervaci přes booking do Slovinska a Rakouska (měli jsme jet v červenci) a šlo to zdarma. Měli jsme uvedené číslo platební karty jen pro formu a platit se mělo až na místě.
Sally
před 5 lety
Zatím jsem nikdy s bookingem neměl problémy, vždy se zrušilo bez problémů. Teď čekám někdy do půlky srpna a budu rušit asi 5 ubytování v Itálii, stále doufám, že by to mohlo vyjít. Ale Booking peníze nestrhává, strhává to ubytování.
DanaDianaNoymi
před 5 lety
@Ladi ~ máte pravdu , ke mne se chovájí stejně , jako pštrosi strčili hlavu do písku
Minicooper
před 4 lety
Booking je banda ***, komunikace žumpa, Prej do 24 hodin odpověď. Velký ***. Zrušil jsem ubytování v Kodaňi ještě ten den co jsem udělal rezervaci a napsali mi ze odečtou za storno 26 euro, no teda 3x za každou osobu. Říkám *** ale ok. Nechtěli moji rodinu pustit v Praze do letadla , ( další poděl- Kodaň byla transportní země. Ale nee musíte mít 6 dnů booklé ubytování , ) každopádně mi odecetli celou platbu 440 euro což není málo.. ze jsem prý nepřijel do ubytování - jak ? Když jsem zrušil rezervaci . Měl jsem si udělat výlet asi a pozdravit je a poprosit o svoje peníze .
Hotel - hostel se jmenuje Woodah boutique hostel - tak pozor na ně..
Sally
před 4 lety
@Minicooper ~ jak jsem psal, nikdy jsem neměl problém. Začátkem roku jsem musel zrušit ubytování v Chocholówě, bez problémů a bez poplatku. Teď jsem rušil 6 ubytování v Itálii, bez poplatků, bez problémů. Nyní asi budu muset rušit ubytování v Zalakarosi. Mám na to do 4. září. Pak už bude poplatek cca 50% ceny ubytování.
Ono je potřeba si přečíst i podmínky ubytování, storna apod. a pak si teprve stěžovat. Tam je napsané od kdy, resp. do kdy a za kolik. S book jsem řešil kdysi i problém na Sicílii - telefonicky a žádný problém. Myslím, že to nebude v bookingu ..........
Gustavo-Woltmann
před 4 lety
Ano, taky se mi to stalo, není to opravdu nic příjemného... Příště budu opatrnější a zkusím využít služeb někoho jiného. Za ten stres mi to rozhodně nestálo, a za ty peníze už vůbec ne.
Gustavo Woltmann
Ovča
před 4 lety
Copak nebyly stornopodmínky zveřejněny již při rezervaci? Rezervujte vždy pouze ubytování, které lze až do dvou dnů před příjezdem zrušit bez storno poplatků.
Arne1
před 4 lety
Pokud na Bookingu ruším v době kdy jsem chráněný storno-termínem, tak je to vždy pez problémů. Dost často rezervuji několik variant a až později vyberu tu správnou i podle počtu lidé kteří nakonec jedou. A už jsem několikrát stornoval i v době poplatku - chtělo to jen požádat ubytovatele o prominutí z nějakého rozumného důvodu.
Sally
před 4 lety
@Arne1 ~
Když jsme jeli v roce 2017 na Lefkádu, měl jsem zabukovaných asi 6 nebo 7 ubytování, a pak jsem si teprve vybíral.Protože jedeme se dvěma jorkama, je trošku složitější sehnat ubytování, zvláště v Řecku. Ale našel jsem a potom jsme selektovali.
Asi 2x (nepamatuji si už) se mi podařilo zabukovat ubytování, že mi částku strhli okamžitě a storno bylo 100%. No pak jsem se jenom "modlil", aby mi do toho něco nevlezlo. Pamatuji si akorát ubytování na Sardinii.
A když mi někde něco končí se stornopoplatkem, dávám si do kalendáře kdy nejpozději zrušit. Právě s bookingem mám jen ty nejlepší zkušenosti
Ovča
před 4 lety
Já jsem byla s bookingem vždy spokojena, pokud jsem rušila, tak vždy v době, kdy bylo storno zdarma.

Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé

Přihlaste se nebo si vytvořte profil ve formuláři níže. Stačí napsat Váš příspěvek a zadat e-mailovou adresu pod kterou se chcete registrovat. Následně Vám pošleme na e-mail potvrzovací odkaz, kterým registraci dokončíte.

Vložit odpověď

    Odesláním formuláře jsem srozuměn(a) s informacemi o zpracování osobních údajů