Koronavir dovolená Hurghada
Vloženo: 20. února 2020
Poslední příspěvek: 28. září 2020
čerstvý příchozí /
Kave
čerstvý příchozí /
před 5 lety
Kave
Ahoj lidi, mame letet v cervnu 2020 na 15dni s 5letym ditetem do Egypta. Litame bezne kazdy rok, zkusenosti vyborne. Bez jakych koliv problemu.
Nic mene co letos s koronavirem? Mame zaplacenou zalohu u cestovky, storno by nas ted stalo 6000kc....ja chci zajezd zrusit, manzel mi rika, at neplasim
Co vy na to?
Dekuji za diskuzi. Treba nas tady bude vic (plasanu)
Nic mene co letos s koronavirem? Mame zaplacenou zalohu u cestovky, storno by nas ted stalo 6000kc....ja chci zajezd zrusit, manzel mi rika, at neplasim
Co vy na to?
Dekuji za diskuzi. Treba nas tady bude vic (plasanu)
stálý člen /
Mirdax
stálý člen /
před 5 lety
Mirdax
před 5 lety
@DanaDianaNoymi ~ Já také nemám strach z nakažení, ale strach z toho, že dnes si koupím zájezd a za týden Egypt zakáže vstup na své území občanům EU. Většinou kam lítáme a chceme letět i teď, jsou resorty italských majitelů, kde jsou převážnou klientelou Italové. No, bude to ještě zajímavé.
stálá členka /
Amy
stálá členka /
před 5 lety
čerstvý příchozí /
Terezacccccccc
čerstvý příchozí /
před 5 lety
Terezacccccccc
před 5 lety
@Kva13 ~
Dobrý den, taky máme odlétat ve čtvrtek v 0:50.. a vůbec si tím nejsem jistá
Dobrý den, taky máme odlétat ve čtvrtek v 0:50.. a vůbec si tím nejsem jistá
čerstvý příchozí /
JirkaM
čerstvý příchozí /
před 5 lety
JirkaM
před 5 lety
@Terezacccccccc ~ dejte mi pak vedet az tam budete jaka je situace, jedete sami dospeli nebo mate deti? Klidne mi poslete info sem nebo klidne na email jirimladek@seznam.cz , diky
čerstvý příchozí /
MarsaAlam
čerstvý příchozí /
před 5 lety
MarsaAlam
před 5 lety
@Egypt12 ~ my letíme 5.dubna do Marsa Alam, taky stále váháme jestli jet či nejet, ale Egypt není označena za rizikovou oblast, takže spíše poletíme a do té doby se může třeba situace změnit, ale snad ne k horšímu, nejlépe čekáme, jestli vláda nebo CK zruší třeba lety i do Egypta, pak bychom měli nárok na vrácení peněz, určitě lepší než to rušit sami, to bychom přišli nyní o 30% z ceny..
čerstvý příchozí /
drahomira2
čerstvý příchozí /
před 5 lety
drahomira2
před 5 lety
@Lada12 ~ My měli odletět 15.4.taky stornuji i když přijdeme o peníze,nestojí za to riskovat,zdravím
stálý člen /
Mirdax
stálý člen /
před 5 lety
Mirdax
před 5 lety
@drahomira2 ~ Já myslím, že pokud je vládou nařízen zákaz vycestovat z republiky, tak by měli peníze vrátit v plné výši.
čerstvý příchozí /
drahomira2
čerstvý příchozí /
před 5 lety
drahomira2
před 5 lety
TO BY ASI MĚLI VRÁTIT VŠE, ALE ZÁKAZ NA LETECKOU DOPRAVU JEŠTĚ NENÍ A ČEKAT AŽ BUDE, BUDOU VĚTŠÍ STORNO POPLATKY ,TAK CO SE VYPLATÍ??
čerstvý příchozí /
drahomira2
čerstvý příchozí /
před 5 lety
drahomira2
před 5 lety
@MarsaAlam napsal(a):
@Egypt12 ~ my letíme 5.dubna do Marsa Alam, taky stále váháme jestli jet či nejet, ale Egypt není označena za rizikovou oblast, takže spíše poletíme a do té doby se může třeba situace změnit, ale snad ne k horšímu, nejlépe čekáme, jestli vláda nebo CK zruší třeba lety i do Egypta, pak bychom měli nárok na vrácení peněz, určitě lepší než to rušit sami, to bychom přišli nyní o 30% z ceny..
stálý člen /
AbrakaDabra
stálý člen /
před 5 lety
AbrakaDabra
před 5 lety
@drahomira2 ~ Od 16. 3. je úplný zákaz vycestování..řeště s CK a dejte vědět, jak jste dopadli. Také nás to čeká..
čerstvý příchozí /
MarsaAlam
čerstvý příchozí /
před 5 lety
MarsaAlam
před 5 lety
@AbrakaDabra ~ uz jsem psal nasi ck, meli jsme letet s Fischerem, napisou mi az v pondeli, ale vsechny ck musi lidem penize za objednane zajezdy vratit penize
stálý člen /
AbrakaDabra
stálý člen /
před 5 lety
AbrakaDabra
před 5 lety
EXIM VYJÁDŘENÍ: Vážení klienti a klientky,
na základě opatření vlády České republiky ze dne 13.3.2020, které zakazuje vycestování českých občanů do zahraničí od 16. 3. 2020, cestovní kancelář EXIM TOURS sděluje, že:
- od 16.3.2020 jsou zrušeny zájezdy pořádané cestovní kanceláří EXIM Tours a.s, a to do 22.3.2020 (tento termín bude upřesňován v závislosti na dalších informacích, které budou konkretizovat přijatá opatření). Zájezdy do destinací Egypt, Zanzibar, Keňa, Kapverdské ostrovy a Senegal jsou zrušeny již od 14.3.2020. Našim klientům nabízíme změnu termínu, případně vrácení peněz.
- Klienti, kteří se v tuto chvíli nachází v zahraničí, budou přepraveni zpět do České republiky. Zákazníci, kteří se měli původně z Egypta vracet na letiště v Brně a Ostravě, budou přepraveni do Prahy. Vzhledem k mimořádné situaci může docházet ke změnám letových řádů. Všechny naše klienty budeme o situaci a podrobnostech průběžně informovat prostřednictvím našich delegátů.
Klienty, kteří mají odlétat po 22. 3. 2020, budeme informovat, jakmile budou k dispozici upřesněné informace.
Vzhledem k této bezprecedentní situaci Vás prosíme o shovívavost. Naši zaměstnanci postupně obvolávají všechny klienty, jichž se zrušení týká, potřebujeme však určitý čas k tomu, abychom všechny klienty kontaktovali, a abychom zrealizovali následné administrativní kroky.
na základě opatření vlády České republiky ze dne 13.3.2020, které zakazuje vycestování českých občanů do zahraničí od 16. 3. 2020, cestovní kancelář EXIM TOURS sděluje, že:
- od 16.3.2020 jsou zrušeny zájezdy pořádané cestovní kanceláří EXIM Tours a.s, a to do 22.3.2020 (tento termín bude upřesňován v závislosti na dalších informacích, které budou konkretizovat přijatá opatření). Zájezdy do destinací Egypt, Zanzibar, Keňa, Kapverdské ostrovy a Senegal jsou zrušeny již od 14.3.2020. Našim klientům nabízíme změnu termínu, případně vrácení peněz.
- Klienti, kteří se v tuto chvíli nachází v zahraničí, budou přepraveni zpět do České republiky. Zákazníci, kteří se měli původně z Egypta vracet na letiště v Brně a Ostravě, budou přepraveni do Prahy. Vzhledem k mimořádné situaci může docházet ke změnám letových řádů. Všechny naše klienty budeme o situaci a podrobnostech průběžně informovat prostřednictvím našich delegátů.
Klienty, kteří mají odlétat po 22. 3. 2020, budeme informovat, jakmile budou k dispozici upřesněné informace.
Vzhledem k této bezprecedentní situaci Vás prosíme o shovívavost. Naši zaměstnanci postupně obvolávají všechny klienty, jichž se zrušení týká, potřebujeme však určitý čas k tomu, abychom všechny klienty kontaktovali, a abychom zrealizovali následné administrativní kroky.
Vložit odpověď