Rada - Alhambra vstupenky
Vloženo: 30. ledna 2020
Poslední příspěvek: 30. ledna 2020

Zotenek
čerstvý příchozí /
před 5 lety
Zotenek
Zdravím.
Chci si koupit vstupenku da Alhambra Granada pro osoby +65. V poznámce je uvedeno, že: Es necesario presentar documento oficial acreditativo y IDN.
Znamená to, že mi stačí pouze pas nebo musím mít nějaké potvrzení, případně jaké a od koho.
Děkuji.
Chci si koupit vstupenku da Alhambra Granada pro osoby +65. V poznámce je uvedeno, že: Es necesario presentar documento oficial acreditativo y IDN.
Znamená to, že mi stačí pouze pas nebo musím mít nějaké potvrzení, případně jaké a od koho.
Děkuji.

KateřinaPrchalová
čerstvý příchozí /
před 5 lety
KateřinaPrchalová
před 5 lety
@Zotenek ~ Dobrý den, co jsem se tak dočetla měli by po vás chtít potvrzení o tom, že jste v důchodu (justification of retirement), tudíž by to mělo být například "Potvrzení o pobírání důchodu". Obrátila bych se na některou z okresních správ sociálního zabezpečení a zkusila se zeptat tam. Zároveň právě i tam tyhle potvrzení vydávají
Je však možné, že by vám mohl stačit pouze pas/občanka. Takže pokud to chcete zkusit na to, tak rozdíl pak je asi 5 EUR Pokud jedete s CK, tak se ještě můžete zkusit optat přímo tam, mohli by vědět, jak to přesně chodí
Je však možné, že by vám mohl stačit pouze pas/občanka. Takže pokud to chcete zkusit na to, tak rozdíl pak je asi 5 EUR Pokud jedete s CK, tak se ještě můžete zkusit optat přímo tam, mohli by vědět, jak to přesně chodí

Bakara
čerstvý příchozí /
před 5 lety
Bakara
před 5 lety
Nemáte někdo nejnovější zkušenost jestli se nedají koupit lístky na místě v pohodě? Objednávali jsme lístky přes internet, hlásilo to, že vše proběhlo vše ok, ale žádný e-mail nedorazil a ani se neodečetla žádná částka z účtu. Je vše v pořádku, nebo to mám udělat znovu?
Vložit odpověď