Varování před dovolenou s CK Top fly v hotelu Sempati!
Vloženo: 21. srpna 2017
Poslední příspěvek: 30. května 2018
čerstvá příchozí /
bojovníček
čerstvá příchozí /
před 7 lety
bojovníček
Ve dnech 12.-19.8. 2017 jsme se s manželem na základě dobré zkušenosti se zprostředkovatelem INVIA zúčastnili zájezdu na Severní Kypr do hotelu Sempati. Měla to být jen doplňková dovolená u moře. Cestujeme celá desetiletí od NY až po severní Afriku, v Evropě jsme už byli téměř všude vč. Islandu, ale takové "překvapení" jsme nikde nezaznamenali. Pominu 3 hodinové zpoždění při cestě tam (záležitost letecké spol.), ale aby solidní CK poslala klienty na úplný konec světa bez jediné možmosti procházky, snad jen po silnici NIKAM, bez jediné možnosti sportovního či kulturního vyžití kromě vyjící arabskoautomatickobubenické hudby od rána do noci u hotelového bazénu, bez jediné možnosti koupě suvenýru, pouze pokud jste si koupili předražené zájezdy. Sami jsme absolvovali POZNÁVACÍ??? zájezd do Nikósie. Průvodkyně byla profesionálně erudovaná, ale politicky tendenční a úvodem označila výlet za NAKUPOVACÍ, takže jsme se stali vězni arménské dílny a jejich pochopů na předměstí a doslova jsme utíkali před jejich ZARUČENĚ VÝHODNÝMI NABÍDKAMI šperků. CK vydávala za pláž kus mírně špinavého neuklizeného prostoru (uklízeč shlížel zpravidla cca z 2. poschodí schodů panelového domu poklidně na "pláž"), příležitost k plavání byla ta, že jste překonali několik balvanů často více než 1m ! Hrůza!!! Rádi zajdeme i do tureckých "kebabů" v ČR, ale snídaně byly naprosto totožného výběru a u večeře jsme marně čekali na turecké jídlo. Zkrátka letos po 3hvězdičkové Mallorce a Petrohradu děs a běs! Varuji!!!
anonym /
anonym
anonym /
před 7 lety
anonym
před 7 lety
NEdoporučujeme
Zájezd Topfly - Kappadokia - Turecko - 2018
Nespokojenost. Také varujeme, určitě ne. Paní Delegátka, nepříjemná, paní Zuzana? Nikdy více. Neslušná, hrubá, nevhodné řeči, neprofesionální paní na své dovolené, se svým programem. Jedna mapa a nějaké povídání o Turecku, co si každý sám přečte. Pořád měla svůj program, nevěnovala se, neřekla nám,kdyby jsme něco potřebovali, ať se ozveme, nesdělila nikdy, kde bydlí, kdyby se někomu něco stalo, co dělat, kde ji najít, několikrát jsme ji hledali, vždy marně, nezajímala se nikdy zda naše bydlení a strava je v pořádku, zda v autobuse není někomu špatně, zda se někdo neztratil, ke konci nás nepočítala vůbec, to jsme mohli jet samy. Nezájem o nás seniory. Empatie, bohužel, nebyla. Ani slušnost, bohužel, nebyla. Ví, že se neozveme a že ostatní senioři jsou slušní, neotravují, nestěžují si a nechají si všechno vnutit. Na toto spoléhat je hrozné. Sdělit, co kde je v okolí, co je výhodné, co je bezpečné, na co si dát pozor a podobně. Za co je placená?Aby prodávala a užívala si svoji dovolenou a večeře a dostávala dárky a provize od prodejců. Na hotelech byl nepořádek, chuchvalce bordelu, vlasy byly vždy všude.Čekat hodinu v prvním hotelu na úklid pokojů na chodbě?Ano, někdo čekal jen pul hodiny. Jezdit s kufrem nahoru a dolu a stát na chodbě, zda už je nebo není uklizeno?Ani omluva - nic, sprosté jednání. Paní delegátka se nejdříve sama jela ubytovat a nás tam nechala čekat. Hotel v horách,hrůza, vypadal, jak starý penzion, nejhorší bylo, že byl bez výtahu!Museli jsme tahat naše kufry nahoru bez výtahu, A krajina Turecka byla krásná, hory - skály pěkné, panoramata, květiny a palmy krásné a pan řidič byl také dobrý. Ale také to nucení kupovaní nápojů, drahých za Eura, kupovat si 2 dcl vody nebo kávy za 2 až 4 Eura. A vybírat pro lidi,co mají plat opět peníze v Eurech na přilepšenou - Váš bakšiš?Dva delegáti na nic a řidič. Po celou dobu delegát, ani delegátka - nedělali pro nás nic, za svůj plat. Ano,pro řidiče na drobnost ano, ale říkat si o papírové bankovky a ještě dávat taxy, abychom daly každému za každý den částku v Eurech. Nucené nákupy - koberce, keramika, kůže, šperky. Ano, je hezké se podívat na výrobu koberců a keramiky. Ale pak tam trávit čas po malých skupinkách, kde vám nutí toto zboží je opravdu ubohé. Ano "nemusíte!" kupovat, ale musíte tam trávit čas a obchodníci Vám vnucují zboží a snaží se prodat. Koberce byly krásné, ale velmi drahé. A plno věcí - šperky se dají v obchodech pořídit mnohem levněji, ve stejné kvalitě. Trávit tam všude dvě hodiny, je opravdu ztráta času. Doufáme, že už nic takového nezažijeme a že ani ostatní senioři i cestovatelé nic takového nezažijí, protože si zaslouží za své peníze vzorné slušné služby a kvalitu.
Zájezd Topfly - Kappadokia - Turecko - 2018
Nespokojenost. Také varujeme, určitě ne. Paní Delegátka, nepříjemná, paní Zuzana? Nikdy více. Neslušná, hrubá, nevhodné řeči, neprofesionální paní na své dovolené, se svým programem. Jedna mapa a nějaké povídání o Turecku, co si každý sám přečte. Pořád měla svůj program, nevěnovala se, neřekla nám,kdyby jsme něco potřebovali, ať se ozveme, nesdělila nikdy, kde bydlí, kdyby se někomu něco stalo, co dělat, kde ji najít, několikrát jsme ji hledali, vždy marně, nezajímala se nikdy zda naše bydlení a strava je v pořádku, zda v autobuse není někomu špatně, zda se někdo neztratil, ke konci nás nepočítala vůbec, to jsme mohli jet samy. Nezájem o nás seniory. Empatie, bohužel, nebyla. Ani slušnost, bohužel, nebyla. Ví, že se neozveme a že ostatní senioři jsou slušní, neotravují, nestěžují si a nechají si všechno vnutit. Na toto spoléhat je hrozné. Sdělit, co kde je v okolí, co je výhodné, co je bezpečné, na co si dát pozor a podobně. Za co je placená?Aby prodávala a užívala si svoji dovolenou a večeře a dostávala dárky a provize od prodejců. Na hotelech byl nepořádek, chuchvalce bordelu, vlasy byly vždy všude.Čekat hodinu v prvním hotelu na úklid pokojů na chodbě?Ano, někdo čekal jen pul hodiny. Jezdit s kufrem nahoru a dolu a stát na chodbě, zda už je nebo není uklizeno?Ani omluva - nic, sprosté jednání. Paní delegátka se nejdříve sama jela ubytovat a nás tam nechala čekat. Hotel v horách,hrůza, vypadal, jak starý penzion, nejhorší bylo, že byl bez výtahu!Museli jsme tahat naše kufry nahoru bez výtahu, A krajina Turecka byla krásná, hory - skály pěkné, panoramata, květiny a palmy krásné a pan řidič byl také dobrý. Ale také to nucení kupovaní nápojů, drahých za Eura, kupovat si 2 dcl vody nebo kávy za 2 až 4 Eura. A vybírat pro lidi,co mají plat opět peníze v Eurech na přilepšenou - Váš bakšiš?Dva delegáti na nic a řidič. Po celou dobu delegát, ani delegátka - nedělali pro nás nic, za svůj plat. Ano,pro řidiče na drobnost ano, ale říkat si o papírové bankovky a ještě dávat taxy, abychom daly každému za každý den částku v Eurech. Nucené nákupy - koberce, keramika, kůže, šperky. Ano, je hezké se podívat na výrobu koberců a keramiky. Ale pak tam trávit čas po malých skupinkách, kde vám nutí toto zboží je opravdu ubohé. Ano "nemusíte!" kupovat, ale musíte tam trávit čas a obchodníci Vám vnucují zboží a snaží se prodat. Koberce byly krásné, ale velmi drahé. A plno věcí - šperky se dají v obchodech pořídit mnohem levněji, ve stejné kvalitě. Trávit tam všude dvě hodiny, je opravdu ztráta času. Doufáme, že už nic takového nezažijeme a že ani ostatní senioři i cestovatelé nic takového nezažijí, protože si zaslouží za své peníze vzorné slušné služby a kvalitu.
Vložit odpověď