WizzAir - zkušenosti
Vloženo: 3. ledna 2019
Poslední příspěvek: 12. listopadu 2021
anonym /
anonym
anonym /
před 6 lety
anonym
Dobrý den, máte tady prosím někdo zkušenost s leteckou společností WizzAir? Nikdy jsem s nimi neletěla. Jedná se o nízkonákladovku, mám se něčeho obávat? Ráda bych si přečetla vaše zkušenosti.
Administrátor /
Mikey
Administrátor /
před 6 lety
Mikey
před 6 lety
Obávat se určitě nemusíte, parkrát jsem s nimi letěl, služby odpovídají ceně Je potřeba si dát pozor na velikost zavazadel a provést odbavení online. Více o Wizz Air v průvodci.
nový člen /
Wasaku
nový člen /
před 6 lety
Wasaku
před 6 lety
Dobrý den, za mě také spokojenost. Mrzí mě, že zrušili z Prahy většinu letů.
Lítali jsme s nimi několikrát a koupili si kvůli tomu na aukru tašku, jejíž rozměry odpovídaly přesně povoleným rozměrům. K našemu překvapení se tam vešlo docela dost.
Lítali jsme s nimi několikrát a koupili si kvůli tomu na aukru tašku, jejíž rozměry odpovídaly přesně povoleným rozměrům. K našemu překvapení se tam vešlo docela dost.
čerstvý příchozí /
Radar
čerstvý příchozí /
před 5 lety
Radar
před 5 lety
Ahoj, zrovna jsme se vrátili z Fuerteventury. To co se nám stalo ze společností WIZZ AIR je až neskutečné a dávejte si na tuto společnost pozor. Letenky jsem měl zakoupené pro dvě osoby cca 2 měsíce předem. Den před odletem jsme udělali on-line check-in a vše proběhlo v pořádku. Přišla potvrzujíci zpráva a my se tak vydali další den na letiště. Při odbavení na přepážce v Purto de Rosario nám bylo řečeno, že mají pouze jednu letenku a další bohužel není. V letadle není další místo a navrhují nám let o týden později na tuto zprávu samozřejmě reagujeme, že máme řádně zakoupenou letenku a chceme odletět tímto spojem. Další informace od nepříjemného nadřízeného, který byl povolán po delší hádce je taková, že nemámáme zakoupené sedadlo a ostatní cestující ano. Toto nás již samozřejmě více rozčiluje a stále tvrdíme, že máme zaplacené dvě letenky a jedno velké zavazadlo. Sedadlo je pouze za příplatek a není povinností si jej rezervovat při zakoupení letenky. Letenka je součástí sedadla pokud tedy Wizz AIR nespolupracuje s panem TAU
Stále si stojíme za tím, že máme nárok na letenky a chceme odletět. Je povolána policie, která se chová se nestandartně a kope nám do našeho vozíku se zavazadlem. Nekompromisně nás vyzývají opustit přepážku a vyžadují cestovní doklady. Po vyřešení jdeme opět k přapažce a dostáváme 2 letenky. Jedna s konkretním sedadlem druhá bez sedadla. Jelikož celá tato komedie zabrala více jak hodinu, máme zpoždění a utíkáme na odlet s tím, že se možná najde místo v letadle pokud někdo nenastoupí. Toto sice nechápeme,ale je to jediná možnost jak odletět. Jsme uplně poslední a gate se již zavírá... utíkáme přes celé letiště jelikož máme číslo 1 , které je na konci haly . Máme asi štěstí na letenku nám dopisují číslo sedadla, na které asi někdo nedošel. Nastupujeme a odlétáme V opačném případě měl jeden z nás přijít zpět na odbavení a tam by se řešilo jak celou věc kompenzovat a řešit. S nabídkou letu o týden později by to byla jistě ještě další nepřijemná záležitost. Dle obchodních podmínek musíte na tuto variantu přistoupit. Tyto OP ale nikdo nečteme ) Pokud tedy nechcete toto zažít při odletu a to máme nalétáno již hodně mil...vynechte tuto společnost při nákupu letenky. Stížnost a vyjádření budeme samozřejmě požadovat. Jsem zvědavý co nám WIZZ AIR napíše. Jednání policie a personálu v Puerto Rosariu si samozřejmě nenecháme líbit a podáme tam také stížnost. Toto se přece nemůže stávat a takovéto služby si neplatíme!!!
Stále si stojíme za tím, že máme nárok na letenky a chceme odletět. Je povolána policie, která se chová se nestandartně a kope nám do našeho vozíku se zavazadlem. Nekompromisně nás vyzývají opustit přepážku a vyžadují cestovní doklady. Po vyřešení jdeme opět k přapažce a dostáváme 2 letenky. Jedna s konkretním sedadlem druhá bez sedadla. Jelikož celá tato komedie zabrala více jak hodinu, máme zpoždění a utíkáme na odlet s tím, že se možná najde místo v letadle pokud někdo nenastoupí. Toto sice nechápeme,ale je to jediná možnost jak odletět. Jsme uplně poslední a gate se již zavírá... utíkáme přes celé letiště jelikož máme číslo 1 , které je na konci haly . Máme asi štěstí na letenku nám dopisují číslo sedadla, na které asi někdo nedošel. Nastupujeme a odlétáme V opačném případě měl jeden z nás přijít zpět na odbavení a tam by se řešilo jak celou věc kompenzovat a řešit. S nabídkou letu o týden později by to byla jistě ještě další nepřijemná záležitost. Dle obchodních podmínek musíte na tuto variantu přistoupit. Tyto OP ale nikdo nečteme ) Pokud tedy nechcete toto zažít při odletu a to máme nalétáno již hodně mil...vynechte tuto společnost při nákupu letenky. Stížnost a vyjádření budeme samozřejmě požadovat. Jsem zvědavý co nám WIZZ AIR napíše. Jednání policie a personálu v Puerto Rosariu si samozřejmě nenecháme líbit a podáme tam také stížnost. Toto se přece nemůže stávat a takovéto služby si neplatíme!!!
stálý člen /
GumidekB
stálý člen /
před 5 lety
GumidekB
před 5 lety
@Radar napsal(a):Tohle moc nechápu. Když jste udělali chcek-in, tak jste přeci museli dostat palubní lístky. A na tom lístku je i číslo sedadla.
Den před odletem jsme udělali on-line check-in a vše proběhlo v pořádku. Přišla potvrzujíci zpráva a my se tak vydali další den na letiště. Při odbavení na přepážce v Purto de Rosario nám bylo řečeno, že mají pouze jednu letenku a další bohužel není.
čerstvý příchozí /
anonym
čerstvý příchozí /
před 4 lety
Vložit odpověď