Opodo - Jak získat peníze zpět

Vloženo: 23. června 2019
Poslední příspěvek: 7. července 2019
Matiseli
Dobrý den,
v cestování jsem naprostý začátečník a při koupi své první letenky jsem zjevně naletěl podvodníkům. Při snaze pořídit co nejlevnější letenku jsem využil "porovnávač" letenek Opodo. Vše fungovalo bezvadně až do doby, než jsem po zakoupení obdržel informační e-mail od Opodo, kde celková zaplacená částka byla o € 36.72 vyšší než letenka. Zjistil jsem, že si Opodo za své služby účtuje takové velké poplatky. Tento poplatek ale před nákupem nebyl nikde zobrazen, nebo velice pečlivě skryt. Navíc jsem se dozvěděl, že Opodo nezobrazuje ceny letenek zcela přesně (viz. forums.moneysavingexpert.com… čtvrtý příspěvek od uživatele Inferton)
Nebyl jsem jediný cestovatel-zelenáč, který se nachytal. Na cizojazyčných internetových diskuzích podobných nešťastníků jsem si udělal obrázek o tom, jak bych měl postupovat:
1. Kontaktovat mou banku (tj. KB), vysvětlit jim situaci a požadovat navrácení peněz
2. Kontaktovat Visa a uplatnit stejný postup jako v prvním případě
3. "Vymáhat" navrácení peněz od Opodo manažerů (např. přes Linked-in)
4. Kontaktovat ombudsmana nebo jinou autoritu (spíše teoretická možnost než praktická).
Co byste mi doporučovali vy? Je šance získat peníze zpět (nejlépe pouze ten skrytý poplatek, aby se mi nezrušil let od Ryanair)?
Děkuji moc za odpověď.

Odpovědi 1 odpověď

DanaDianaNoymi
před 5 lety
Obrátit se o pomoc na icloud@com

Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé

Přihlaste se nebo si vytvořte profil ve formuláři níže. Stačí napsat Váš příspěvek a zadat e-mailovou adresu pod kterou se chcete registrovat. Následně Vám pošleme na e-mail potvrzovací odkaz, kterým registraci dokončíte.

Vložit odpověď

    Odesláním formuláře jsem srozuměn(a) s informacemi o zpracování osobních údajů