Nestihnutí navazujícího letu z důvodů poruchy letadla
Vloženo: 22. května 2019
Poslední příspěvek: 24. května 2019
čerstvý příchozí /
Brbla
čerstvý příchozí /
před 6 lety
Brbla
Dobrý den, ve zkratce, koupili jsme letenky u letecké společnosti Condor směr Praha (ČSA) - Frankfurt (Condor) - Portland.Letadlo z Prahy (ČSA) vzlétlo v pořádku na čas. Letiště ve Frankfurtu zavřené kvůli dronu. Následně obrat a cesta zpět na Ruzyni. Tam čekání cca 20 min a letiště ve Frankfurtu otevřené možný vzlet,ale vyskytla se závada na letadle a letadlo nakonec neodlétlo vůbec. Bylo poskyt voucher na občerstvení a nový let, ten den ale Praha (Delta)- New York - Portland. Zpoždění cca 6-9 hodin od plánovaného příletu do Portlandu. Vzniká nárok na odškodnění ? A u jaké společnosti? Děkuji moc za info
Cestoporadce /
Kristýna
Cestoporadce /
před 6 lety
Kristýna
před 6 lety
@Brbla ~ Dobrý večer, nárok na odškodnění vzniká, pokud při letech nad 3500 km (což ve Vašem případě splňujete) má letadlo zpoždění alespoň 4 hodiny. Při Vašem zpoždění máte nárok na finanční kompenzaci ve výši až 600 euro.
Letecká společnost nemusí hradit odškodnění v případě zpoždění letu díky nepředvídatelným okolnostem. Každopádně doporučuji kontaktovat přímo leteckou společnost s žádostí o odškodnění, podrobně popsat Váš případ a doložit elektronickou letenku, palubní vstupenku a ideálně fotku příletové tabule s vaším zpožděným letem.
Může trvat i pár týdnů než se aerolinka ozve zpátky, každopádně pokud by Vám letecká společnost odmítla vyplatit odškodnění nebo nabídla nízkou částku, neváhejte se obrátit na některou z právních agentur, které se zabývají těmito případy. Spolehlivá je například agentura Vaše nároky odkaz zde, která si účtuje provizi 5-25 %.
Přeji Vám hodně štěstí!
Letecká společnost nemusí hradit odškodnění v případě zpoždění letu díky nepředvídatelným okolnostem. Každopádně doporučuji kontaktovat přímo leteckou společnost s žádostí o odškodnění, podrobně popsat Váš případ a doložit elektronickou letenku, palubní vstupenku a ideálně fotku příletové tabule s vaším zpožděným letem.
Může trvat i pár týdnů než se aerolinka ozve zpátky, každopádně pokud by Vám letecká společnost odmítla vyplatit odškodnění nebo nabídla nízkou částku, neváhejte se obrátit na některou z právních agentur, které se zabývají těmito případy. Spolehlivá je například agentura Vaše nároky odkaz zde, která si účtuje provizi 5-25 %.
Přeji Vám hodně štěstí!
legenda /
DanaDianaNoymi
legenda /
před 6 lety
DanaDianaNoymi
před 6 lety
Ano zcela jistě doporučuji obrátit se na stránku www. Claim cloud tam vám se vším pomohou
Byl Vám zrušen nebo zpožděn let?
Ověřte si nárok na odškodnění za zpoždění letu nebo zrušení letu. Výše náhrady může dosáhnout až 600 € a lze o ni požádat až 3 roky zpětně. Zdarma si zkontrolujte výši náhrady online.
Vložit odpověď