Aurora Bay resort Marsa Alam
Vloženo: 26. března 2018
Poslední příspěvek: 19. dubna 2018
anonym /
anonym
anonym /
před 7 lety
anonym
Dobrý den, máte někdo zkušenosti s tímto hotelem. Letíme do Egypta podruhé (poprvé Utopia Beach a spokojenost). Děkuji za odpověď.
anonym /
anonym
anonym /
před 7 lety
anonym
před 7 lety
Byli jsme tam s manželem a kamarády asi před 4 -5 lety, hotel byl ještě pod názvem Oriental Bay, ubytování celkem v pohodě, jídlo se dalo, ale nebyla to žádná hitparáda, zažili jsme i horší. Personál klasika úslužnost, úsměv, v obchodech naproti hotelu euro = dolar, předražené věci. Co nás aboslutně dostalo, byla pláž, i když přes cestu, s barem super občerstvení i personál, se sociálním zařízením a úžasnou zátokou, kde je to pro plavce i neplavce, nejsou tam vlny, vstup do vody super, je tam hned korálový útes, při odlivu zůstávají male laguny, kde je i ve stoje bez potápění či šnorchlování vidět vše. Měli jsme možnost potkat karety i delfiny, u šnorchlování krásné korály, rybičky i pózující chobotnici přímo v zátoce. Byli jsme na vyjížďce lodí s proskleným ponorem a to byla podívaná. Řadím dovolenou v tomto hotelu a této destinaci mezi ty lepší.
anonym /
anonym
anonym /
před 7 lety
anonym
před 7 lety
Dobrý den,přeposílám svojí recenzi z srpana 2017
Dobrý den. Jsme na pobytovém zájezdu s Vaší CK Čislo.zajezdu je 11820687 Aurora bay Marsa Alam,mé jméno je ....... Stanislav a kontaktní E-mail je .........@seznam.cz Doprava, transfer a ubytování ja v pořádku, nicméně služby na hotelu je jedno obrovské sklamáni. Po dnešní schůzce s vaší delegátkou Kateřinou (myslím), které jsem vysvětlil moje námitky ohledně služeb,mi sdělila že se pokusí něco s tím udělat.Držim ji všechny palce. Konkrétně: v hlavní jídelně nejsou soustavně talíře,misky na polévku a sklenice na nápoje,po jídelně se pohybují maximálně cca 3 až 4 číšníci na celou jídelnu kteří absolutně nestíhají odnášet použité nádobí po předchozích hostech a vychystávat potřebné pro další příchozí. Stejně je tomu u pool baru,1 obsluhující číšník na nepřetržitou frontu 25-30 žízni chtivých klientů. Soustavně něco není,led do nápojů,samotné nápoje,víno k večeři či k obědu,stále jen slyšíme ,,finisch finisch,,o zapnuté klimatizací v jídelně,či v lobby baru si můžeme jen nechat zdát. Umístění pláže ve vzdalenostiv150 metrů od resortu může mluvit snad jen člověk který neumí napočítat do 10, dnes jsem to odkrokoval a můžu odpřísáhnout že 300 metrů přes hlavní silnici vedoucí z Marsa Alam(o čemž nebylo nikde ani zmínky) je správně. Uvedené hodnocení 8,2 z 10 mi přijde jako těžce uhozené,kdy kvalita často přesoleného jídla a služeb by mi vycházela na 2 z 10. Vím že recenze si snad nepíšete vy jako CK sami,ale nejsem poprvé s vaší CK v zahraničí,ani v Egyptě, kde jsem po 11,ale takový to pobyt pokud nabízíte mi připadá jako bezbřehá nestoudnost. Ještě zmíním rozhodnutí manažera hotelu že 3 láhve pitné vody na pokoj a jakoukoliv délku pobytu je dostačující,což vám jistě potvrdí i delagatka tady v Marsa Alam,ale v nabídce all inclusive je to věc vskutku nevídaná. Z minulých pobytů si pamatuji na různé manažery pohybující se po hotelu,kteří pomáhali jednak svou osobou a taky svým přičiněním o správné fungování podřízeného personálu ke spokojenosti hostů. Ty dva které jsem zatím viděl ,seděli ve stínu popíjeli kávu a chod hotelu jim byl ukradený. Únosné by bylo pokud by jste chtěli tento hotel obsadit za každou cenu,zaplatit klientovi celý poukaz,by si tím pádem nemohl na nic stěžovat,v opačném případě,pokud si klientů opravdu vážíte,tento hotel vůbec nenabizet. Čekám na vaši reakci. S pozdravem ...... Stanislav
Dobrý den. Jsme na pobytovém zájezdu s Vaší CK Čislo.zajezdu je 11820687 Aurora bay Marsa Alam,mé jméno je ....... Stanislav a kontaktní E-mail je .........@seznam.cz Doprava, transfer a ubytování ja v pořádku, nicméně služby na hotelu je jedno obrovské sklamáni. Po dnešní schůzce s vaší delegátkou Kateřinou (myslím), které jsem vysvětlil moje námitky ohledně služeb,mi sdělila že se pokusí něco s tím udělat.Držim ji všechny palce. Konkrétně: v hlavní jídelně nejsou soustavně talíře,misky na polévku a sklenice na nápoje,po jídelně se pohybují maximálně cca 3 až 4 číšníci na celou jídelnu kteří absolutně nestíhají odnášet použité nádobí po předchozích hostech a vychystávat potřebné pro další příchozí. Stejně je tomu u pool baru,1 obsluhující číšník na nepřetržitou frontu 25-30 žízni chtivých klientů. Soustavně něco není,led do nápojů,samotné nápoje,víno k večeři či k obědu,stále jen slyšíme ,,finisch finisch,,o zapnuté klimatizací v jídelně,či v lobby baru si můžeme jen nechat zdát. Umístění pláže ve vzdalenostiv150 metrů od resortu může mluvit snad jen člověk který neumí napočítat do 10, dnes jsem to odkrokoval a můžu odpřísáhnout že 300 metrů přes hlavní silnici vedoucí z Marsa Alam(o čemž nebylo nikde ani zmínky) je správně. Uvedené hodnocení 8,2 z 10 mi přijde jako těžce uhozené,kdy kvalita často přesoleného jídla a služeb by mi vycházela na 2 z 10. Vím že recenze si snad nepíšete vy jako CK sami,ale nejsem poprvé s vaší CK v zahraničí,ani v Egyptě, kde jsem po 11,ale takový to pobyt pokud nabízíte mi připadá jako bezbřehá nestoudnost. Ještě zmíním rozhodnutí manažera hotelu že 3 láhve pitné vody na pokoj a jakoukoliv délku pobytu je dostačující,což vám jistě potvrdí i delagatka tady v Marsa Alam,ale v nabídce all inclusive je to věc vskutku nevídaná. Z minulých pobytů si pamatuji na různé manažery pohybující se po hotelu,kteří pomáhali jednak svou osobou a taky svým přičiněním o správné fungování podřízeného personálu ke spokojenosti hostů. Ty dva které jsem zatím viděl ,seděli ve stínu popíjeli kávu a chod hotelu jim byl ukradený. Únosné by bylo pokud by jste chtěli tento hotel obsadit za každou cenu,zaplatit klientovi celý poukaz,by si tím pádem nemohl na nic stěžovat,v opačném případě,pokud si klientů opravdu vážíte,tento hotel vůbec nenabizet. Čekám na vaši reakci. S pozdravem ...... Stanislav
anonym /
anonym
anonym /
před 7 lety
anonym
před 7 lety
Věřím, že mohlo dojít ke zhoršení služeb. Tuto zkušenost máme i my s manželem, když jsme se po letech vrátili do stejného hotelu (nebyl to Egypt) a s hrůzou jsme zjistili, že změnou majitele došlo ke změně úrovně k horšímu. Co mi nejvíc vadí, že cestovní kanceláře i po recenzích svých klientů ponechávají "hvězdičky" na původně deklrované úrovni. Nemusí je snižovat, ale měly by alespoň pravdivě informovat o úrovni služeb. Najdou se cestovatelé, kteří chtějí mít vyšší komfort, někomu nevadí nic a ti zkušení si už vybírají. I nám se občas stane, že i přes přiznivou recenzi je pobyt hrůzou a nejsme spokojeni. Samozřejmě, že sdělujeme zkušenosti, ale opět je to subjektivní a někdo může být v tu samou dobu velmi spokojený.
anonym /
anonym
anonym /
před 7 lety
anonym
před 7 lety
Taky jsme byli v tomto hotelu ,bude to asi už 5let tenkrát(oriental) a byli jsme spokojeni.Nikdy nejezdime do stejného hotelu,(to abychom poznali další hotely).Kamarád byl rok před náma a byl taky spokojen.I recenze tenkrát byli pozitivní až na několik vyjímek,kterým vadila pláž přes cestu.
Vložit odpověď